Poker Manager ?

• KFoster101
      KFoster101
      Bronze
      Hallo,

Ik hoorde van een vriend iets over een programma, nl PokerManager.
      Dit programma zou je de acties van de handen van je tegenstander bijhouden, zoals (limp) folds, raises (vanaf de button), bluffs, etc.
      Het houdt dus de statistieken van je tegenstanders bij, en dit leek mij een zeer nuttig programma.
      Mijn vraag is nu:
      Waar kan ik dit programma downloaden?
      Is dit programma toegestaan?

Mvg,
      Ken Foster
  • 6 antwoorden
    • D4rkDud3
      D4rkDud3
      Bronze
      Hey,

Ik denk dat het programma dat je bedoelt Hold em Manager is. Ik ben niet zeker of het toegestaan is om links te posten op het forum, maar als je even googlet is het normaal de eerste link.
      Het is inderdaad een handige tool, niet alleen om je tegenstanders in te schatten, maar ook om je eigen spel te reviewen.
      Voor zover ik weet zijn er geen sites die Hold em Manager verbieden, maar er zijn wel andere programmas die wel verboden zijn, pas hiermee dus wel een beetje op.
      Je moet om dit programma te kunnen gebruiken wel 60$ (voor versie die alleen werkt op lage stakes) betalen. Eerst kun je een trial doen die denk ik 15 dagen werkt.

Als alternatief is er ook de Pokerstrategy Elephant, het doet in principe hetzelfde (voor zover ik weet, ik gebruik hem zelf niet). Die is gratis voor leden van Pokerstrategy en is hier te vinden : http://nl.pokerstrategy.com/software/9/

Succes !
    • Sailer85
      Sailer85
      Bronze
      Op de meeste sites zijn HoldemManager (HM) of PokerTracker(PT) toegestaan. Ik zou uit eigen ervaring HM aanraden persoonlijk vind ik dit namelijk veel relaxter in het gebruik dan PT.
      Voor Hm is er een 15daagse trial versie die je kan downloaden. Tijdens deze trial zijn er geen restricties op de software.
      PT heeft een veel langere 60daagse trial mogelijkheid, alleen hierbij is de functionaliteit zeer gelimiteerd en erg onhandig.
    • KFoster101
      KFoster101
      Bronze
      Bedankt voor de snelle reacties!

Ik ben HM nu aan het downloaden.
      Elephant doet het echter niet ..
    • KFoster101
      KFoster101
      Bronze
      HM is klaar, maar hoe werkt het ?
    • Sailer85
      Sailer85
      Bronze
      ik zou de handleiding gewoon even doorlezen is denk ik het makkelijkst en het snelst
    • KFoster101
      KFoster101
      Bronze
      Thread mag verwijderd worden, wat mij betreft.