AA tegen rock donkbet

• MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Villain is 9/6 over 80 handen, AF3.

3bet calling raise OOP lijkt mij dus heel tight. Daarna een donkbet op de flop. Wat doen jullie hier? KK en QQ leken mij net de handen in zijn range... Maar donkbet blijft vreemd, waarom niet gewoon check-raise... was hier wat verloren eigenlijk.

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($19.97)
      BB ($3.56)
      UTG ($10.15)
      UTG+1 ($2.15)
      UTG+2 ($10)
      MP1 ($5.80)
      Hero ($12.16)
      BTN ($2)

Dealt to Hero A:diamond: A:spade:

UTG raises to $0.40, fold, fold, fold, Hero raises to $1.15, fold, fold, fold, UTG calls $0.75

FLOP ($2.45) Q:diamond: K:diamond: T:spade:

UTG bets $2.03, Hero ???
  • 4 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Het is inderdaad vervelend dat je tegen zo'n nit speelt. Maar zijn stats zijn nog niet zo betrouwbaar, op 80 handen kan hij gewoon nog wat minder runnen en kan het beeld nog wat vertekend zijn. Ik zet KK niet in zijn range omdat hij daarmee preflop 4bet.
      tegen AK, TT, QQ heb je 54,2% equity. Met KK in zijn range heb je nog altijd 48,2% Dus denk ik dat je hier wel broke kunt gaan.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Is callen uitgesloten?
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Ik maak het hier preflop $1,25/$1,30, op FR zal ik deze flop folden, je krijgt het er nooit erg lekker in en je hebt nog maar $1,15 in de pot zitten. Je loopt hier bijna altijd tegen QQ en KK aan.
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul
      Het is inderdaad vervelend dat je tegen zo'n nit speelt. Maar zijn stats zijn nog niet zo betrouwbaar, op 80 handen kan hij gewoon nog wat minder runnen en kan het beeld nog wat vertekend zijn. Ik zet KK niet in zijn range omdat hij daarmee preflop 4bet.
      tegen AK, TT, QQ heb je 54,2% equity. Met KK in zijn range heb je nog altijd 48,2% Dus denk ik dat je hier wel broke kunt gaan.
      Ik sluit me hier bij aan.

@Farma: een call is hier niet zo handig omdat er heel veel vervelende turns kunnen komen.

@Goedemiddag: op FR zit je hier heus niet altijd tegen QQ of KK hoor. Hij kan hier net zo goed JJ of AK gecalled hebben.