$10.000 freeroll met 6 tickets voor de $50k Guaranteed

• Nordin
      Nordin
      Bronze
      Freeroll details

• Naam: PokerStrategy $10,000
      • Freeroll begint op: 8 januari 2012 om 16:00 uur
      • Prijzenpot: $10.000
      • Beginstack: 3.000 chips
      • Blind levels: 10 minuten

Hoe kan ik aan de freeroll meedoen?

1. Je hebt een real money account op Everest Poker, die is aangemaakt via PokerStrategy.com. Als je die nog niet hebt, dan kun je die
      nu aanmaken.

2. Maak een storting van $5 of meer tussen 26 december 2011 01.01 uur en 8 januari 2012 00.59 uur.

Waar kan ik de freeroll vinden? Open de Everest Poker lobby en ga naar -> All Games -> Scheduled Tournaments -> Private.

Moet dit mijn eerste storting zijn? Nee. De storting moet simpelweg gemaakt zijn voor 8 januari 00:59 uur.

Opmerking: Alle spelers die aan de voorwaarden voldoen zullen automatisch voor het toernooi worden geregistreerd op de volgende data:

1. Dinsdag 3 januari.
      2. Vrijdag 6 januari.
      3. Zaterdag 7 januari (laatste lichting 30 minuten voordat het toernooi begint)

Win een ticket naar het $50,000 Guaranteed tournament

Naast de $10.000 in cashprijzen, kom je door in dit toernooi mee te spelen ook in aanmerking voor één van de 6 tickets voor het $50K Guaranteed toernooi op 15 januari. Ieder ticket is $55 waard.

PokerStrategy.com verloot de tickets op 9 januari en 5 winnaars krijgen daarmee de kans om een deel van de $50.000 prijzenpot te winnen.

Lees alles over onze Winter Promoties in de onderstaande thread:

Winter Promoties: Overview en Feedback

• 3 antwoorden
    • costavan
      costavan
      Bronze
      Efkes op time out zitten of disconnected en ze gooie u van tafel! een uur en half voor niets gespeeld.

FU Everest!
    • Skypunisher
      Skypunisher
      Bronze
      hoi moet de tracker perse pokerstrategy zijn? want ik heb olgens mij een andere tracker, en hoe kan ik het naar pokerstrategy veranderen?
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Skypunisher
      hoi moet de tracker perse pokerstrategy zijn? want ik heb olgens mij een andere tracker, en hoe kan ik het naar pokerstrategy veranderen?
      In de openingspost staat:

Hoe kan ik aan de freeroll meedoen?

1. Je hebt een real money account op Everest Poker, die is aangemaakt via PokerStrategy.com. Als je die nog niet hebt, dan kun je die
      nu aanmaken.
      Dus het antwoord op je eerste vraag is Ja, het moet via PokerStrategy.com getrackt zijn.

Antwoord op je tweede vraag: Nee, je kunt een reeds bestaande account niet alsnog laten tracken via PokerStrategy.com. Alleen accounts die je via de links vanuit PokerStrategy.com hebt aangemaakt zijn getrackt. Achteraf retracken is niet mogelijk voor zover ik weet.