ICMizer

• PtiiiPtaaa
      PtiiiPtaaa
      Bronze
      Olaa!

Ben nooit zo van de tools en alles, maar vindt deze toch wel echt heel erg nice.
      Weetniet of ik dit mag posten, ik ga er eigenlijk wel van uit. (Het is niet dat ik er iets aan verdien of eigen belangen in heb oid).

Je kan handen in 1 sec naar de icmizer gooien, door de handhistory te kopieren en vervolgens load to icmizer te doen. Vervolgens kan je éénmalig de payout van de mtt/sng/mtsng variant invoeren, en een beetje spelen met ranges etc. Volgens mij is het net iets als SNGwiz, maar dan free.

Natuurlijk zijn de ranges nooit perfect, en kan je afwijken van de aangegeven range. Maar het is denk ik wel een goed uitgangspunt :)

Ik kan wel meer uitleggen, maar ik denk dat zelf kijken/proberen beter werkt ;)

http://www.pokericmcalculator.com/icmizer/#default

aaah edit:
      je hoeft geen (gratis) account aan te maken, maar het is wel handig. Als je dit doet kan je nl payouts etc saven.

PtiiiiPtaaaaaaaa
  • 3 antwoorden
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Werkt bij mij niet/party poker, en ook wel jammer dat er niet voor gekozen hebben de HH van de hele SNG te kunnen plakken, hand voor hand is niet echt handig.
    • PtiiiPtaaa
      PtiiiPtaaa
      Bronze
      Ah, dat is spijtig inderdaad!

Ik weet inderdaad dat hij bij Stars sowieso werkt, de rest heb ik niet geprobeerd.

Ah ka, over dat je maar 1 hand tegelijk kan doen, enigszins jammer inderdaad. Aan de andere kant het is niet dat het veel werk is om een nieuwe hand er in te stoppen. Daarbij lijkt het me toch niet dat je over elke hand/spot twijfelt? :)
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Nee, maar met SNG wizard kun je dan zo in een lijstje zien welke goed zijn en welke minder goede pushes/folds zijn, in een makkelijk lijstje en dat is veel handiger.