NL4:67s

• michel2311
      michel2311
      Bronze
      Villian stats 31/6/1.33 over 16 handen voor wat het waard is. Ik open hier mijn suited connecters vanaf de button. Op de flop verschijnen 2 klaveren dus heb ik een flushdraw. Denk goedkoop kaarten te pakken door behind te checken. De 2 villians hebben in andere potten nog geen agressie getoond. Misschien dat ik op de flop had moeten cbetten. Maar hiermee ben ik wat voorzichtig als ik meerdere spelers tegen mij heb. Op de river hit ik flush en raise ik villians bet daarna krijg ik weer een raise om mijn oren. Waarschijnlijk heeft hij ook iets gehit maar wat is hier de meest logische voortzetting. Fold omdat hij zoveel sterkte uitstraalt op de river? Call of shove?

OnGame - $0.04 NL (6 max) - Holdem - 6 players
      Hand converted by PokerTracker 3

Hero (BTN): $7.54
      SB: $5.88
      BB: $4.68
      UTG: $1.82
      MP: $4.01
      CO: $1.16

SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.04

Pre Flop: ($0.06) Hero has 7:club: 6:club:

UTG calls $0.04, fold, CO calls $0.04, Hero raises to $0.20, fold, fold, UTG calls $0.16, CO calls $0.16

Flop: ($0.66, 3 players) 9:heart: 9:club: A:club:
      UTG checks, CO checks, Hero checks

Turn: ($0.66, 3 players) Q:heart:
      UTG checks, CO checks, Hero checks

River: ($0.66, 3 players) 3:club:
      UTG bets $0.10, fold, Hero raises to $0.74, UTG raises to $1.38, Hero ???
  • 7 antwoorden
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Lijkt mij call. Shove beat er veel te veel voor jouw en je moet, minder als 1/5keer goed zijn. Bovendien heb je nog eens future value van te weten met wat voor handen hij deze line neemt.

Wel of niet c-bet is beetje randgeval. 3way bet ik meestal mijn flushdraws nog wel uit. Hier heb je echter paired board. Dat is dubbel. Langs de ene kant wordt dat minder gehit en heb je dus meer kans dat c-bet lukt, langs de andere kant, kan je flush hitten onvoldoene zijn. Ben ook wel benieuwd wat de judges hier van denken
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Lijkt me een easy cbet eigenlijk, je krijgt 2 checks naar je toe van limpers preflop(weak). Hier móet je imo gwn cbetten omdat 1. je veel FE hebt en 2. omdat je zo je hand disguised. Je zou immers elke Ax daar ook uitbetten. Zo ga je meer afbetaald worden als je turn hit bv, en aangezien de grote FE is dit dus zeer +EV. As played is het wat moeilijk villain op een hand te zetten (hierom zal ik dus nooit deze line nemen). Je geeft ook geen stats van de CO wat imo wel een must is. Als villains allebei niet agressief zijn ga je dus nooit geraised worden tenzij nuts en ga je pot opbouwen voor je flushhit. Ook denk ik dat je hier gewoon kan betten voor grotere value op latere streets tegen een callingstation achtige (hier ga ik dan even vanuit aangezien hij preflop loose passive is) omdat je implieds als je hit redelijk groot zijn, hij gaat namelijk niet veel folden. As played kan je van zo'n agressive villain zonder reads niet direct veel range opstellen imo en ga ik dus eerder callen dan shoven. Een minbet/kleine raise is toch wel weird line, en denk dat ik dus graag eerder wat info voor een note heb om op latere handen dit soort plays te gaan bekijken ipv hier direct te gaan shoven met men low flush op toch redelijk moeilijk board.

Xeno
    • michel2311
      michel2311
      Bronze
      Voor de volledigheid stats CO waren 86/6 over 26 handen. Is over deze sample ook een echt callingstation postflop.

Ik vind zijn minbet op de river ook erg vreemd daarom raise ik hem ook. Ga er eigenlijk vanuit dat hij iets heeft van Ax of Qx. Een echt monster valt voor mij eigenlijk af omdat je dan veel meer zou betten of shoven. De minbet komt op mij een beetje over als "we zijn hier naartoe gecheckt en nu wil ik goedkoop de pot pakken"-bet. Dus easy call na zijn reraise voor mij eigenlijk.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Gezien dat je villains een hoog vpip dus veel gaan limpen en callen fold je hier best op de button.

As played, waarom cbet je niet? Je doet preflop alsof je een degelijke hand hebt, cbet dan op dat soort flops. Villain speelt hier heus niet AK of AQ limp call normaal.

Op de turn check ik dan normaal behind en dan call ik de riverbet.

Ik denk as played dat ik op de river gwn de 10 cent call. Je wilt hier gwn niet ge 3bet worden, zoals nu het geval is want dan ben je wss beat.
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BillClinton
      Gezien dat je villains een hoog vpip dus veel gaan limpen en callen fold je hier best op de button.

As played, waarom cbet je niet? Je doet preflop alsof je een degelijke hand hebt, cbet dan op dat soort flops. Villain speelt hier heus niet AK of AQ limp call normaal.

Op de turn check ik dan normaal behind en dan call ik de riverbet.

Ik denk as played dat ik op de river gwn de 10 cent call. Je wilt hier gwn niet ge 3bet worden, zoals nu het geval is want dan ben je wss beat.
      Een passive villain die mindonkt hoeft imo na deze actie niet zoveel te betekenen, als je called ga je veel te vaak winnen en hij called zowiezo wel nog met slechtere handen, wss zelfs elke Ax die hij niet durfde uitbetten oid.
      Zie je hier echt geen value meer in een raise? (ik namelijk zeker wel)
      Wordt je daar ge3bet dan kan je idd bijna zeker folden, alhoewel je wel redelijk mooie note kan maken voor die uttelle centjes.

Xeno
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Ik kan begrijpen waarom je dat denkt, maar dan verander je je 7high flush in een pure bluff als je daar gaat raisen en folden op een shove.

een andere reden om daar te callen is puur voor info omdat ik wil weten of hij in staat is 9x of Ax of mss zelfs qx zo te spelen.

Ik denk dat hij vrij zeker nooit een Ax zo speelt. Ik vind het gewoon heel raar dat hij bet als de flushkaart er komt. In mijn ogen is die kleine bet puur voor value omdat hij denkt dat niemand iets heeft omdat niemand sterkte laat zien doorheen de hand.

Mede door de passieve lijnen is het moeilijk in te schatten wat villain zal hebben. Mij zou het niet verbazen als villain hier full house laat zien met pocket 33.

Over het algemeen neem ik aan dat fish in ep sc en lage pockets limpen. Dat vind ik nog een reden tot gewoon een call op de river.
    • michel2311
      michel2311
      Bronze
      Villian had hier :club: QT dus hitte ook de flush. Achteraf bekeken is het dus stom om geen cbet te plaatsen. Waarschijnlijk, maar je weet het nooit met die fishes, had hij hierop gefold. Zeker met die 99A op het board had ik vanalles kunnen representen.

Al met al lesson learned!! Thanks voor de beoordeling. :)