Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Nl4: Aa

• michel2311
      michel2311
      Bronze
      Aangezien ik bijna altijd cbet, zeker bij 1 villian, besluit ik hier om de flop te check/callen. Dit om de villian niet uit de pot te drukken wat bij een cbet waarschijnlijk wel gebeurt was. Omdat hij hier bet zal villian wel iets gehit hebben range Ax, Jx of AJ misschien. Allemaal geen bedreiging dus 2x bet 1/2 pot voor value om hem zolang mogelijk in de pot te houden. Ik denk dus als ik groter ga betten dat ik hem uit de pot druk en dus minder value krijg. :s_biggrin: Misschien had ik hem met een betere sizing wel allin gekregen. Stats van villian waren 14/10 over ca 20handen.

OnGame - $0.04 NL (6 max) - Holdem - 6 players
      Hand converted by PokerTracker 3

UTG: $1.52
      Hero (MP): $3.88
      CO: $2.36
      BTN: $3.12
      SB: $4.28
      BB: $3.57

SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.04

Pre Flop: ($0.06) Hero has A:spade: A:diamond:

UTG calls $0.04, Hero raises to $0.16, fold, BTN calls $0.16, fold, fold, fold

Flop: ($0.42, 2 players) J:club: A:club: 6:diamond:
      Hero checks, BTN bets $0.32, Hero calls $0.32

Turn: ($1.06, 2 players) 8:diamond:
      Hero bets $0.54, BTN calls $0.54

River: ($2.14, 2 players) 3:heart:
      Hero bets $1.08, BTN calls $1.08
  • 2 antwoorden
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Niet gek doen en gewoon bet, bet, bet. Er ligt flushdraw op de flop waar je gewoon tegen moet protecten
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door liessens
      Niet gek doen en gewoon bet, bet, bet. Er ligt flushdraw op de flop waar je gewoon tegen moet protecten
      en een straightdraw.

Dit dus, en je sizing is hier ook weer te klein. Je mist value zo. Je moet dat op voorhand bedenken, hoe bet ik de juiste sizing op flop en turn zodat ik hem op river makkelijk all in krijg;)