probleem elephant: geen stats en geen winst 1e plaats sng

• tafkark
      tafkark
      Bronze
      Hoi,

ik heb gisteren elephant geïnstalleerd.
      Het lijkt gedeeltelijk te werken, maar heb 2 problemen:

- aan tafel komen geen stats te zien. De melding blijft staan op 1) "stats verschijnen zodra genoeg handen Tafel gespeeld zijn / 2) Geen hero stats beschikbaar"
      Mijn handen worden echter wel automatisch geimporteerd in elephant. Ik kan ze inzien en ze worden na elke hand ververst. Bovendien krijg ik wel stats als ik bij de elephant instellingen op HUD testen klik.
      Ik snap het probleem niet. Volgens mij werkt de auto-import aangezien elke hand automatisch geimporteerd wordt. Waarom zouden er dan nog steeds geen stats verschijnen?

- ik speel sng's. Buy-ins en winst worden voor goed weergegeven als ik 2e, 3e, ...., 10e word, maar niet als ik 1e wordt. Dan blijft er bij winst " ? 0 "

Alvast bedankt voor de hulp
  • 2 antwoorden
    • tafkark
      tafkark
      Bronze
      het tweede probleem heb ik inmiddels verholpen. Het is ietswat bewerkelijk, maar als je bij gewonnen potjes in de handhistory textbestand als laatste line
      "xxxx finished in 1 place and won $xxx USD." toevoegd, dan herkent elephant hem wel, met de juiste winstwaarde. Dan klopt het bankrolloverzicht en statistieken die daarmee te maken ook weer.

Kan iemand me ajb nog helpen met de statistieken die niet op tafel worden weergegeven? Ligt dit aan het soort spel/limiet dat ik speel (alleen sng's, lage limieten) of vergeet ik bepaalde belangrijke instellingen in elephant?

- tafkark
    • tafkark
      tafkark
      Bronze
      is mijn vraag misschien te obvious en mis ik iets groots?

.. is het antwoord dat bij sng's de HUD functie sowieso niet ondersteund wordt?

ik heb verschillende antwoorden op verschillende forums gezien.

Een klein antwoordje zou mij een hoop frustratie schelen. Alvast bedankt!