graph van 100 FL eerste paar handjes.

• dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      Hoi, ik ben sinds deze week weer eens begonnen om mijn fixed limit game op te halen. Ik heb 2 dagen op FL 50 gespeeld, maar vond het niveau op 100 FL niet veel hoger, dus ben maar even buiten mn brm om begonnen.

En dat dat niet slim is weet ik :) Mijn vraag is echter, volgens mij wil ik als ik fixed limit speel zo'n soort graph, zie ik iets verkeerd?

ik speel:
      vp$ip: 22.18
      PFR: 12.03
      W$WSF: 54.10
      WTSD: 50.82
      W$SD: 58.06
      ATT to steal: 18.75
  • 10 antwoorden
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Upswing ;) , gaat ook over een heel kleine samplesize natuurlijk. Je spreek in FL trouwens niet over FL 50 en FL 100, maar over 0,25/0,50 en 0,50/1.

Ik merk wel een verschil tussen die 2 limieten op 0,25/0,50 vind je op alle uren van de dag snel heel gemakkelijke tafels en heb je regelmatig tafels zonder andere goede spelers. Op 0,50/1 zitten er meestal nog wel een of meer redelijke spelers aan de tafels.
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      dat ben ik met je eens, ik speel nu pas 1 dag hier, maar ik heb nu al in mn pt3 een paar mensen staan die ik moet zien te ontwijken en de callingstations. De 2 dagen dat ik ,25/,50 speelde zag ik alleen maar vissen.
      Dat neemt echter niet weg dat het niveau op ,50/1 nog niet hoog is. In ieder geval niet op stars.

Maar afgezien daarvan, de graph zelf is goed toch? ook de rode lijn positief?
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Ja natuurlijk de graph is schitterend, maar 800 handen is echt wel weinig. U W$WSF is ook heel hoog, u WTSD is heel hoog en u W$SD is aan de hoge kant.

Dus je had een upswing wss ;) .

Ik weet niet hoe het niveau op stars juist is, maar op titan moet je toch goed aan tafelselectie doen, vooral op bepaalde uren.
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      godallemachtig, ik geloof dat ik naar 1/2 of 2/4 ga, wat een vreselijke vissen zitten hier.

voorbeeld, 4 spelers, preflop cap.

3 high cards (ik heb 2 pair gehit. a-q) en meneer capt de flop weer

turn 7 cap

river 7 cap

meneer showt 6-7......

WTF?????? tegen 3 spelers he. Hij staat nu wel op mn buddy list maar dan nog... jezus

nog zo een.

ik heb a-k op de preflop, ik raise, 1 speler reraised, ik 3 bet, hij capt.

flop a-a-k Droomflop dus
      bet, raise, reraise, cap

turn 2
      bet, raise, reraise, cap

river 2
      bet, raise, reraise, cap

meneer showt 2-2

ik bedoel wtf....
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      hahahah, er zitten hier gewoon mensen die over 157 handen met de volgende stats spelen

86/3/0,3

WTF??????

echt ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen hahahahahah
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Wen er maar aan, en die grafiek ziet er wel leuk uit, maar hij kan ook de andere kant op gaan. Dat is FL zeker op de lage limieten. 5-6 mensen per flop en 3-4 mensen met een 3bet of een cap zijn geen uitzonderingen.

Ik maakte gister ook een uitstapje naar FL 0,50/1,00 en binnen 50 handen was ik $30 up, even later krijg ik AA en QQ en wordt ik 2 keer verslagen door jawel K9o en 57o, voor grote potten. En daarna nog wat kleinere suckouts.Waarmee mijn winst weer geneutraliseerd was :D .... thats limit

En als je 3 of 4 van die visjes in je hand hebt en dan ook nog iedere keer een of ander lullig handje hitten dan kunnen ze erg vervelend worden. Het is een heel ander spelletje dan NL en als het even tegenzit dan kun je op vele manieren handen verliezen waarvan je denkt..... HOE is het mogelijk.

Maar aan de andere kant, als je hot runt, dan zie je je bankroll stijgen als een tierelier :D en uiteindelijk zul je meer winnen dan verliezen.

FL op de lage limieten is de ultieme leerwijze voor tiltcontrol :D . Erg veel suckouts maar het voordeel ervan is dat je ze aan ziet komen, en dat je de schade kan beperken. (de welbekende call, call, donkraise als ze ook maar iets hitten)
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Ik heb niet meer veel last van tilt, ik vind het wel grappig als iemand runner runner quads ofzo haalt :P . Zo weet je ook zeker dat ze alle volgende keren weer dezelfde slechte call gaan maken :D .

En je maakt zelf ook wel regelmatig suckouts omdat je gemakkelijk de odds krijgt om te callen ;) .
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      hehe, inderdaad, soms deel ze ze ook lekker uit :)

Tilten leer je zo af op FL :D op NL was ik een tijdbom, nu kan het me allemaal niet meer zoveel schelen. Alleen lange downswings kunnen me nog wel eens lekker laten knallen :D ik heb er nu een achter de rug van zon 20.000 handen, En hij is nog lang niet voorbij ben ik bang voor..... AA KK QQ JJ AK TT ze gaan allemaal tenonder
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      hahaha ja ik herken t uit het verleden, maar toen speelde ik nog lager, en ook toen kreeg ik beats, maar dit is wel echt heel erg :P
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      ok, ik heb even gekeken wat t niveau op 1/2 is, maar dat is echt danig veel hoger, goed om te weten!