Hallo donks,

Ik ga maar is een blogje pennen over mijn donkavonturen op 10 nl. Ik speel al jaren poker maar ben uiterst ongemotiveerd wat grinden betreft. De nieuwe vage Belgische wetgeving draagt ook niet bepaald bij tot mijn motivatie.

Anyways ik ben 27 jaar oud , werkloos , binnenkort braafjes een cursusje volgen zodat ik het jaar nadien de tamzak kan uithangen in de bibliotheek. Duf saai maar lam jobke.

Poker dus. Speel al lang . Jaar of 4. Eeerste jaar echt serieus gespeeld. Jaren nadien enkel als ik zin had zonder een doel voor ogen. Kon best wel eens een honderdje stortten en dezelfde avond er doorjassen omwille van een drang naar entertainment. Ben wel een belezen speler. Kijk massa's video's. Denk dat k bij schatting ondertussen toch al vlotjes 200 uur aan vids op trainingsites heb doorploegd rofl. Bekijk dagelijks ook massa's hand histories maar zelf grinden? HO MAAR.

Soit heb zo'n 6 maanden lang bij een vriend gewoond en dagelijks speelden we wat op zijn account ( foei foei) . Niet multiaccounten dus haters :) . Hij speelde relatief weinig en ik ging nooit naar de les en speelde toen continu. Was toen op een gegeven moment een 50 nl reg, games waren supereasy toen en iedereen was rotslecht. Ik was gewoon minder slecht dan hen rofl.

Leuk geld om samen met m'n kameraad wat mee te feesten hehe

Goed , onlangs maar eens wat poen op poker 770 gezwierd. Ben daar 10 nl beginnen spelen , zoals gewoonlijk draai ik een bedroevend volume en nog erger ik run als paardenstront. Stoort me niet echt , ik ben verbazend gelaten als ik slecht run maar misschien zal ik toch even een tipje van de sluier lichten voor mensen die ook op microstakes spelen en een schouderklopje nodig hebben.