10NL auto toppen (FTP)

• Tim29876
      Tim29876
      Bronze
      O wijzen,

Bij FTP heb je de mogelijkheid om je stack automatisch naar een instelbaar maximum te reloaden. Dit lijkt me handig omdat je dan niet per ongeluk met leuke holes onder de 15BB kan komen te zitten.

Graag zou ik willen dat FTP automatisch naar 20BB reload als ik onverhoopt op 15BB kom maar dat krijg ik niet werkend. Waarschijnlijk omdat de minimum buyin ook 20BB is.

De hamvraag: is het verstandig continue naar 20BB te reloaden of verstoor ik een subtiel evenwicht in het SSS universum als ik uitsluitend met een max stack speel?

Alvast bedankt
  • 3 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Standaard buy in invullen 20bb
      dan Automatisch aanvullen aanvinken
      dan Automatisch rebuyen aanvinken en ook op 20bb zetten
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Hoi Tim29876,

De wijzen (afgezien van sharkking) geven geen antwoord, dus dan zal ik het maar doen.

Ik zou iig automatisch rebuyen aanzitten tot 20bb. Dan loop je niet het risico om een hand te missen nadat je een stack verloren hebt.

Of je auto topoff aanzet of niet, ligt aan je eigen voorkeur. Persoonlijk heb ik het niet aanstaan omdat het ook wat makkelijker spelen is met een stack van minder dan 20bb.
      Ik heb het verder niet nagerekend, maar ik heb het gevoel dat m'n variance minder is zonder auto topoff.

Zou het wat dat betreft beide 's uitproberen en dan kijken wat jezelf het prettigst vindt. Valt namelijk ook wat voor te zeggen om niet na te hoeven denken over rebuyen.
    • Tim29876
      Tim29876
      Bronze
      Goed idee, ik kijk het een tijdje aan hoe het loopt met de auto top up.

Terzijde: zeer interessante onderwerpen in die sss contentweek!