In 2012 moet het gebeuren!

• Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Zo. Hoi iedereen. Ik leef inderdaad nog. Ik ben een lange tijd weggeweest, een tijdje op een ander forum geweest maar vooral heel veel bezig geweest met andere dingen. Muziek is de afgelopen tijd voor mij erg belangrijk geweest, en ook mijn sociale leven verloopt prima momenteel. Nog altijd lekker vrijgezel, maar momenteel druk als vrijwilliger bij de voetbalvereniging en bezig met mijn afstudeerscriptie die ik rond juni hoop te hebben afgerond.

Ik heb het afgelopen jaar wat leuke cashes gehad in live en online toernooitjes. Het heeft mijn ROI aardig positief beïnvloed, maar de laatste 4 maanden bevind ik mij in een heuze downswing die overigens voor velen van jullie vast en zeker niet heel veel voorstelt. Ik maak daarnaast niet genoeg volume om dit te compenseren.

Nou is het zo dat iedereen aan het einde van 2011 met goede voornemens komt voor 2012. Zo heb ik natuurlijk mijn algemene goede voornemens, maar wil ik me hier vooral even focussen op het pokerspelletje.

Ik ben van plan me in 2012 te gaan focussen op 1 maingame. Momenteel speel ik voornamelijk MTT's, maar hiermee wil ik gezien de lange duur van sommige toernooien mee stoppen. Ook kan ik naar mijn idee niet genoeg volume draaien hierdoor. Natuurlijk zal ik soms nog wel een toernooitje spelen, maar niet als maingame en voornamelijk op de zondag.

Hoe de invulling van deze zgn. maingame eruit gaat zien, laat ik nog even open. Waarschijnlijk gaan het wel turbo MTSnG's worden, iets als 45/90/180-mans.

Hiernaast wil ik mij wat meer focussen op volume. Ik heb laatst Tableninja aangeschaft. Ik wil dan ook leren meer tafels te gaan spelen. Ik speel momenteel 6 tafels tegelijk, maar wil dit graag opschroeven naar 18-24 tafels. Dit is dus 3 a 4 keer zoveel. Dit zal ik waarschijnlijk in stapjes gaan aanpakken, maar uiteindelijk wil ik door het opschroeven van mijn volume de variance eruit grinden.

Ook wil ik meer aan mijn spel gaan werken. De basisconcepten snap ik allemaal wel, maar het is natuurlijk altijd goed om aan je spel te blijven werken. Hierdoor blijf je scherp en blijf je nadenken over het spelletje.

Voor nu eerst even genoeg informatie, ik zal binnenkort wel even een update posten!
  • 15 antwoorden