Vraag omtrent SP's.

• Frisekea
      Frisekea
      Bronze
      Ik heb een vraagje omtrent het ontvangen van Strategy-Points op PKR.

Ik kijk net ff, begin er net voor echt geld te spelen en zie dat ik 20 PKR punten heb. 1 $ Rake = 3 SP...

Ik snap er maar weinig van... iemand die me dit uit kan leggen?
  • 11 antwoorden
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey Frisekea,

De rake is het deeltje van de pot (bij cashgames) of de fee (bij toernooien) dat naar de pokerroom gaat. Als je $1 rake genereert (dus bv. door 10 keer een $1.10 (waarbij 0,10 de fee is) te spelen), dan krijg je daar 3 StrategyPoints voor. Op PKR zelf krijg je voor die $1 rake 100 PKR-punten. Dus in feite staan alle 100 PKR-punten gelijk aan 3 StrategyPoints.

De 20 PKR-punten die je nu hebt, staan dus ongeveer gelijk aan 0,6 StrategyPoints. Jouw vooruitgang kun je op de homepage volgen, door onderaan bij "partnerrooms" te kijken. Let wel: het kan soms tot twee dagen duren eer de StrategyPoints bijgewerkt worden.

Aangezien we vele promoties hebben, waaronder nu ook de [URL=http://nl.pokerstrategy.com/news/pokerstrategy/Winter-is-Coming:-D ubbele-StrategyPoints-bij-alle-Pokerrooms-%2823-28-december%29!_54783/]dubbele StrategyPoints[/URL] promotie, kun je echter snel meer punten verdienen.

Die StrategyPoints kun je dan vervolgens gebruik om door te groeien in het statussysteem van PokerStrategy.com en zo toegang tot krijgen tot meer studiemateriaal, zoals video's, strategieartikelen en coachings.

Meer informatie over ons statussysteem, vind je hier:
      http://nl.pokerstrategy.com/status-points/

Hopelijk is het wat duidelijk zo? Zo niet, stel dan gerust vragen! Hoe bevalt PKR je overigens?
    • Frisekea
      Frisekea
      Bronze
      Zo... dan wordt het nog een hele klus om silver te bemachtigen aangezien het me een raadsel is hoe ik daar kan multi-tafelen :)

Qua image is het een leuke poker-room. En als je veel tijd hebt en gewoon voor de lol 1 potje per keer wil doen is het erg leuk!

Wel fishy op de lagere limieten sowieso, dus wel winstgevend, maar ik moet nog een gezonde dosis geduld wensen voor 2012 :evil: :pokerface:
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      6-8 tafels lukt bij mij prima. Alleen hud projecteert maar 1 tafel..
    • Frisekea
      Frisekea
      Bronze
      Ik heb het net ff geprobeerd... en 4 tafels lukt sowieso goed. 6 tot 8 word het beeld iets kleiner, moet je meer ''turen' en word ik meestal snel moe van na een 90 min heb ik dan geen zin meer..

Maar vanaf morgen grinden op PKR.... silver behalen !!! :D
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      Mja ik speel weleens op mn tv, dan heb je dat probleem niet ;)
      Maar dat speelt weer net iets te relaxed soms. Afwegingen :)

GL @ grinding 2 silver.
      Welke limieten speel je?
    • Frisekea
      Frisekea
      Bronze
      1,10 DON's...

Zo heb ik via Everest iig vanuit niets $27 opgebouwd.. En dat ga ik dus ook op PKR proberen.

Anyway, het zijn luttele bedragen voor de gevorderde speler, maar ik ben pas begonnen en heb dus nog een erg lange weg te gaan.

Edit: begonnen met de FL free-rolls... leuk ID van everest!!
    • timowest
      timowest
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Frisekea
      Ik heb het net ff geprobeerd... en 4 tafels lukt sowieso goed. 6 tot 8 word het beeld iets kleiner, moet je meer ''turen' en word ik meestal snel moe van na een 90 min heb ik dan geen zin meer..

Maar vanaf morgen grinden op PKR.... silver behalen !!! :D
      je kan met je f1 tot f9 toetsen van tafels switchen dit is veelbeter dan al die kleine schermpjes.
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Frisekea
      1,10 DON's...

Zo heb ik via Everest iig vanuit niets $27 opgebouwd.. En dat ga ik dus ook op PKR proberen.

Anyway, het zijn luttele bedragen voor de gevorderde speler, maar ik ben pas begonnen en heb dus nog een erg lange weg te gaan.

Edit: begonnen met de FL free-rolls... leuk ID van everest!!
      Ook gevorderde spelers zijn ooit klein begonnen! Nette prestatie in ieder geval om er meteen $27 van te maken :)
    • Frisekea
      Frisekea
      Bronze
      Vraagje: zodra je silver behaalt, kan je die status dan ook niet meer verliezen?
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Alle punten die je tijdens de maand verzamelt, tellen mee voor de uiteindelijke status van die maand én voor die van de maand die daarop volgt.

Als je bv. op 10 januari voldoende punten verdiende voor de Silver status, dan krijg je onmiddellijk op 10 januari de status toegewezen en behoud je die de resterende dagen van januari én de volledige maand die daarop volgt, in dit geval dus ook nog in februari. Als je dan heel februari niet voldoende zou verdienen voor de Silver status, dan ben je in maart terug bronze.
    • timowest
      timowest
      Bronze
      Zilver halen is niet moeilijk omdat je elke dat je 1 sp behaalt er 10 krijgt