wanneer continuation bet??

• valuebet45
      valuebet45
      Bronze
      Hallo,

de laatste weken stort ik me volledig op de 9 mans sit and go.
      Het gaat vrij aardig,en mijn hold em manager grafiek gaat gestaag omhoog.
      Alleen zit ik vaak in dubio wanneer een c bet te maken.
      Maak ik met AJ + bijvoorbeeld altijd nog een c bet als ik uit positie zit en de flop gemist heb?
      Ik doe dit vaak wel, alleen word regelmatig ge 3 bet waardoor ik volgens mij veel chips verlies.

Hoe kijken jullie hiertegenaan en wanneer c betten jullie wel/niet?

greetzzz

Snadder
  • 8 antwoorden
    • kingbroos
      kingbroos
      Bronze
      Ben niet echt thuis in sit & go's maar in cashgames is dit afhankelijk van: preflopactie, het aantal spelers in de pot, hoe die spelers spelen & je positie.

Lees de artikelen er nog eens over na over BSS cashgames, ik denk dat je daaruit wel een paar dingen kan halen die je kan gebruiken om je spel in SnG spellen te verbeteren!

Gebruik ook zeker het handjudge forum, hierdoor denk je niet alleen zelf na over bepaalde handen, maar krijg je ook feedback van andere spelers!

over & out!
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      als je stats gebruikt kunnen die je weergeven hoeveel een bepaalde speler fold op cont bet flop enzo, dit is heel handig voor zo'n situaties. Als je er geen hebt zoals ik moet je letten op board texture, reads op villain, aantal personen, stacksize, image (valt te zien of je tegen spelers speelt die enkel hun eigen kaarten spelen of toch wel opletten op andere personen). Veel grinden en artikels lezen en dan komt dit automatisch na verloop van tijd ;)
    • solartje
      solartje
      Bronze
      positie + preflop agressor + boardtexture zijn volgens mij de belangrijkste cbet aanduidingen in sng's.

vb JQK board weet je gewoon dat als je oop zit en niet gehit hebt, dat je zelden een fold zal krijgen omdat dit board de range van vilains hard hit. Gewoon zelf eens goed nadenken over verschillende situaties. de hamvraag is: waarom cbet je wel/niet? voor value, om een fold te krijgen, om jezelf goede drawodds te geven, voor potcontrole, om free river te krijgen, om drawers verkeerde odds te geven...

één absoluut antwoord op je vraag bestaat niet.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Doe # players erbij en ik ga volledig akkoord met solartje! ^^
      In feite is dit alleen belangrijk bij (semi-)bluffs. Deze doe je niet al te vaak multiway. ^^
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door solartje
      positie + preflop agressor + boardtexture zijn volgens mij de belangrijkste cbet aanduidingen in sng's.

vb JQK board weet je gewoon dat als je oop zit en niet gehit hebt, dat je zelden een fold zal krijgen omdat dit board de range van vilains hard hit. Gewoon zelf eens goed nadenken over verschillende situaties. de hamvraag is: waarom cbet je wel/niet? voor value, om een fold te krijgen, om jezelf goede drawodds te geven, voor potcontrole, om free river te krijgen, om drawers verkeerde odds te geven...

één absoluut antwoord op je vraag bestaat niet.
      Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
      Doe # players erbij en ik ga volledig akkoord met solartje! ^^
      In feite is dit alleen belangrijk bij (semi-)bluffs. Deze doe je niet al te vaak multiway. ^^
      +2

En lees dit eens door: http://nl.pokerstrategy.com/strategy/bss/1585/1/

Is toegespitst op cashgamen, maar het principe is wel hetzelfde imo.
    • solartje
      solartje
      Bronze
      heb er onlangs iets in men blog over geschreven.

3-4pag terug voor men laatste posts

maybe handig
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Ik cbet nooit, ik bet altijd voor value! (Het is maar dat je het weet Copy en Jarusso!)
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      Ik cbet nooit, ik bet altijd voor value!

Lijkt me vrij exploitable ;)