NL2: KQs

• scharkfood
      scharkfood
      Bronze
      $0.01/$0.02 No Limit Holdem
      888
      8 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG ($8.31)
      UTG+1 ($2.29)
      MP1 ($1.18)
      MP2 ($0.78)
      CO ($0.35)
      BTN ($2.67)
      Hero (SB) ($2)
      BB ($3.88)

Pre-Flop: ($0.03, 8 players) Hero is SB K:spade: Q:spade:
      UTG calls $0.02, 5 folds, Hero calls $0.01, BB checks

Flop: J:spade: 4:heart: 10:spade: ($0.06, 3 players)
      Hero checks, BB checks, UTG bets $0.03, Hero calls $0.03, BB folds

Turn: 4:spade: ($0.12, 2 players)
      Hero checks, UTG bets $0.09, Hero calls $0.09

River: 7:club: ($0.30, 2 players)
      Hero checks, UTG bets $0.22

3-bet en fold op 4-bet of gewoon call?
  • 3 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Preflop kun je zeker isoleren hoor, dus raise naar 10c. Je hand is gewoon supergoed, zeker in positie

As played is het echt een prachtige flop en wil je het geld erin! Je gaat dus zeker en vast raisen, maak het maar een potbet hier (omdat de pot nog zo klein is)

Op de turn moet je weer raisen. Je wilt value halen uit zijn draws (dat kunnen er veel zijn).

En as played op de river raise ik weer omdat je zeker nog value van allerlei handen kunt halen. Naar 60c ofzo
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Preflop kun je zeker isoleren hoor, dus raise naar 10c. Je hand is gewoon supergoed, zeker in positie

As played is het echt een prachtige flop en wil je het geld erin! Je gaat dus zeker en vast raisen, maak het maar een potbet hier (omdat de pot nog zo klein is)

Op de turn moet je weer raisen. Je wilt value halen uit zijn draws (dat kunnen er veel zijn).

En as played op de river raise ik weer omdat je zeker nog value van allerlei handen kunt halen. Naar 60c ofzo
      +1, buiten "je hand is gewoon supergoed, zeker in positie". Ik zou de SB nu niet meteen "in positie" noemen, Farma :) .

Op de flop sta je voor op zowat alle handen, dus je wilt het erin. Daarna hit je op de turn (al ben je niet 100% tevreden omdat de board paired, maar als je je daar teveel op focust ga je veel value missen).

Ik denk dat je algemeen bekeken dit soort handen veel aggressiever moet spelen, zowel preflop als op de flop als op de turn.
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Er is al heel wat goed gezegd over deze hand!

Samenvattend:
      - preflop heb je zeker de beste hand (of je staat toch zeker voor op hun range aan handen). Dus je kan daar best raisen. (dan heb je ook initiatief)

- As played...je flopt hier echt een monster (OESD, FD, overcards). Ik zou de hand véél agressiever spelen. M.a.w. niet check/callen, maar bet flop, bet turn en bet river. Je wil hier geen value missen door de spelers behind te laten checken.
      Op de river ben je enkel beat door de A-high flush en een full house. Een full house zal hij bijna nooit hebben en een A-high flush zelden (maar kan natuurlijk), dus daar ga ik zonder twijfel broke.