WH punten

• 9 antwoorden
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Ik heb daar ook last van, en heb er verder ook nog niks over gehoord.
    • embe2011
      embe2011
      Bronze
      Dan zijn we in iedergeval al met zijn tweeën ... :) :(
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      is al een dag of 3 geleden door mij aan de CMs gemeld , dus ze zijn op de hoogte:)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hey guys,

het klopt inderdaad dat we vanaf de 18de nog geen gegevens ontvangen hebben van William Hill. Daardoor hebben we de punten helaas nog niet kunnen bijwerken. We hebben al een request verstuurd naar WH om de gegevens opnieuw te sturen dus ik verwacht dat we binnenkort wel een update krijgen. Of dit al voor het weekend is durf ik echter niet te beloven.
    • VipKen
      VipKen
      Bronze
      Hopelijk komt het snel in orde.

Deze maand probeer ik om voor Platinum te grinden. EN het zou erg zuur zijn als ik net enkele puntjes tekort zou komen op het eind, omdat mijn punten niet meer weren geupdate.
    • KingKlaas
      KingKlaas
      Bronze
      Het is inderdaad erg onhandig, zo kan ik ook moeilijk uitrekenen waar ik sta ?(
      Verder is er komende week weer een rake chase en als er niks bijgewerkt wordt weet je daar ook totaal niet hoeveel punten je nog nodig hebt..

Mijn motivatie om op WH te gaan spelen is voorlopig even NUL door deze gang van zaken.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      update lanfear?
      je kan sowieso wel de support vragen hoveel rake je hebt sinds bepaalde dag en dan eff snel rekenen :)
    • VipKen
      VipKen
      Bronze
      Bij mij zijn de punten sinds vandaag weer bijgewerkt.

Ik had hier echter nog een vraag bij. Zit er een tijdsverschil op tussen mijn lokale tijd en de tijd die WH gebruikt om te bepalen welke punten bij welke dag horen?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door VipKen
      Bij mij zijn de punten sinds vandaag weer bijgewerkt.

Ik had hier echter nog een vraag bij. Zit er een tijdsverschil op tussen mijn lokale tijd en de tijd die WH gebruikt om te bepalen welke punten bij welke dag horen?
      Ja, dit kan per room verschillen. Als je na 23:59 uur speelt kan dit soms verschillen veroorzaken per rooms, zodat je soms de punten pas de dag erna krijgt voor een deel van je sessie. Uit mijn hoofd zit het einde van de dag bij WH op 00:59