[9/10 mans] AT goede betsizing en pech??

• valuebet45
      valuebet45
      Bronze
      PokerStars No-Limit Hold'em, 1.5 Tournament, 75/150 Blinds (4 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Button (t6550)
      SB (t2270)
      BB (t2840)
      Hero (UTG) (t1840)

Hero's M: 8.18

Preflop: Hero is UTG with 10, A
      Hero bets t397, 2 folds, BB calls t247

Flop: (t869) 8, 10, 10 (2 players)
      BB checks, Hero bets t260, BB calls t260

Turn: (t1389) 5 (2 players)
      BB checks, Hero bets t416, BB calls t416

River: (t2221) K (2 players)
      BB checks, Hero bets t767 (All-In), BB calls t767

Total pot: t3755

Hallo,

Bovenstaande hand was naar mijn idee pure pech dat hij een full house flopte en mijn hele stack ging er dus in.

Was mijn betsizing hier correct?

Ik bet hier geloof ik steeds 30 % pot omdat ik denk dat hij een grotere bet gaat folden,maar hij had natuurlijk een topflop hehehe.

ik hoor het graag van jullie

alvast bedankt :]
  • 2 antwoorden
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Je kan mooi 3relatief kleine bets maken om hem zo op de river erin te krijgen. Dit enkel wel, als je altijd relatief klein bet. Ofja op microstakes, moet je niet zo hard balancen, maar dan nog.

Anders zeker well played!
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Hi snadder,

Je zit hier op de bubble van een 9mans toernooi. Je wilt dus confrontaties uit de weg gaan, omdat hier broke gaan erg duur zou zijn. Ik zou hier met 12bb's dus simpelweg kiezen tussen een push en een fold.

Hier, omdat ATs een sterke hand is, jam ik het dus gewoon preflop, het zal wellicht maar een breakeven push zijn, maar je zit 4handed als small stack, dus dat lijkt me niet echt een probleem hier.

Postflop hier geldt wel hetzelfde, je zit op de bubble, dus je wilt hier niet afstacken tegen J9 of iets dergelijks. Ik zou het er hier dus op 2 straten in willen stoppen. Dan bet ik op de flop gewoon 1/3 van mijn stack, wat ongeveer half pot is, en op de turn de rest, dat is dan weer half pot.