NL4: 9Ts

• michel2311
      michel2311
      Bronze
      Villian 29/17/5.0 over 29 handen.

Ga hier met suited connecters vanaf de cutt-off openen. Krijg na mijn cbet op de flop een raise tegen. Aangezien ik een toppair (TT) heb besluit ik te callen en de turn af te wachten. Op de turn komt een :diamond: 6. Dit geeft mij een gutshot en een flushdraw. Is het hier verstandiger om een passieve lijn te volgen of agressief een semi-bluf te plaatsen?

OnGame - $0.04 NL (6 max) - Holdem - 6 players
      Hand converted by PokerTracker 3

BTN: $4.10
      SB: $4.13
      BB: $9.09
      UTG: $1.34
      MP: $3.64
      Hero (CO): $5.26

SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.04

Pre Flop: ($0.06) Hero has 9:diamond: T:diamond:

fold, MP calls $0.04, Hero raises to $0.16, fold, SB calls $0.14, fold, MP calls $0.12

Flop: ($0.52, 3 players) T:spade: 5:diamond: 8:club:
      SB checks, MP checks, Hero bets $0.26, fold, MP raises to $0.78, Hero calls $0.52

Turn: ($2.08, 2 players) 6:diamond:
      MP checks, [color=red]Hero ????
  • 4 antwoorden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Je zou haast hopen dat hij zou betten zodat je kan shoven:) .

Nu vind ik het moeilijker, als hij daar checkt is het ofwel om te check folden ofwel om te checl shoven. Jij hebt leuke equity, maar ik zou zelf toch de persoon willen zijn die het erin shoved.

dus ik denk dat ik hier liever behind ga checken zodat ik eventueel nog value kan halen op de river.

Maar ik ga Gerv ook eens vragen deze te bekijken.
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Ja een check behind, lijkt mij hier wel nice

Je called als de river voor je blanked en als je hit, kan je shoven en heb je best goede kans dat je called wordt, omdat je hand best disguised is.

Als hij de river nog eens checked(na blank), kan je nog licht valuebetje maken lijkt mij. Al zal je af en toe jezelf misschien valuetownen tegen TJ/TQ, maar ik denk dat je vaker nog value krijgt van mindere handen, omdat je line geen sense maakt, aangezien hij verwacht dat je made hands wel de turn bet om te protecten tegen alle draws die er liggen.

Enige probleem met behind checken is wat te doen op overcards
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Ben ook voor een check behind.
      Een hand die Tx beat heeft gaat toch niet folden (misshcien laat je JT folden maar veel is het iig niet) Als hij een mindere hand heeft ga je op de river toch winnen en is hij hier aan het slowplayen heb je een gratis kans op 9-17 outs. Ook prima. MAW je hebt hier te veel showdown value om je hand in een bluff te veranderen.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Verwacht iedereen dat hij slechters c/R multiway op de Flop of vind men dat het superzwak is dat je hier bet/fold op de Flop ?

ALs ie niet met slechters check/called op de Turn (oftewel alleen c/R , C/F spelen) dan is een check back beter op de Turn ja

Mvg,
      Gerv