Sit 'n Go Strategy van Moshman

• Frisekea
      Frisekea
      Bronze
      Hallo pokerstrategen,

Sinds vorige maand ben ik wat serieuzer bezig met pokeren gegaan. Voorheen verloor ik vaak doordat ik niet gedisciplineerd aan de tafels zat. Ik had geen BRM en bij verlies stortte ik weer bij .. enfin. Ik heb mezelf beloofd om niet meer te gaan storten!

Toen kwam ik bij pokerstrategy terecht en had ik zoiets, oke ik wil wel winstgevend gaan spelen. Ik ben nu bezig om de status silver te behalen om zodoende weer verder te kunnen groeien als pokerspeler.

Vanuit free-rolls heb ik inmiddels een aardige BR opgebouwd en ik wil dit weekend mijn eerste 50 eurie uitcashen (heerlijk voor een beginner :) )

Om mezelf te 'belonen' was ik van plan om pokerliteratuur aan te schaffen. Mijn oog viel op: Sit 'n Go Strategy van Moshman. DIt behandelt de 9-mans. Aangezien ik voornamelijk DON en 6 man's SNG tot $3,50 speel vroeg ik me af of dit een goede investering is... of dat er misschien betere alternatieven zijn.

Geef me aub jullie ideeën. Is het een goed boek? Gewoon aanschaffen of zijn er meer/ betere alternatieven.

Gegroet en fijne feestdagen,

Frank
  • 4 antwoorden
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Goed boek, kopen en het saaie nitfestijn DoN achter je laten;-)
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Zijn ebooks kosten like 3.5$ ofzo dus een miskoop voor paar euro doe je sowieso niet.
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Ik ben benieuwd wie het gelezen heeft en wat jullie eigenlijk van de pushranges in de appendix vinden. Is dit niet te tight? Of is het een goede richtlijn waarbij je opponent en stacksize afhankelijk natuurlijk wel kan variëren?
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Welk boek je ook koopt en welk artikel je ook leest: je zult zelf altijd aanpassingen moeten maken aan spelers en limieten. Het zijn goede uitgangspunten, waarmee je al aardig op pad bent. De finesses leer je echter tijdens je games, coachings, video's en handbeoordelingen.

Een goede basis is heel belangrijk en dus zijn goede boeken dat ook. Verwacht alleen niet dat je daarmee een onoverwinnelijke speler wordt. Het is een startpunt.