Nl 10 - Aj

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      call pf lijkt me standaard. flop callen lijkt me hier ook wel prima? ik wil villian niet wegjagen, en door te raisen zal ik vaak enkel calls krijgen van betere handen . turn besluit ik te callen, maar had hier misschien wel moeten protecten tegen draws en dus moeten raisen? river geen idee? trips folden tegen een eventuele flushdraw (of wellicht een FH JJ777) lijkt me vrij nittie?

Known players:
      Position:
      Stack
      MP2:
      $10,25
      Hero:
      $10

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with A:spade: , J:spade:
      3 folds, MP2 raises to $0,30, MP3 folds, Hero calls $0,30, 3 folds.

Flop: ($0,75) J:diamond: , 7:heart: , 3:heart: (2 players)
      MP2 bets $0,46, Hero calls $0,46.

Turn: ($1,67) J:heart: (2 players)
      MP2 bets $0,87, Hero calls $0,87.

River: ($3,41) 5:diamond: (2 players)
      MP2 bets $2,43, Hero calls $2,43.

Final Pot: $8,27

Results follow (highlight to see):
      MP2 shows een flush, koning high (Kh Qh)
      Hero shows (As Js)

MP2 wins with een flush, koning high (Kh Qh)
  • 2 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Tot en met de flop speel ik hetzelfde maar ik raise op de turn denk ik omdat je zo goed als de nuts hebt en hij een niet zo sterke bet maakt waardoor hij precies een goedkope river wilt zien. Je haalt ook nog value uit elke andere Jx en je laat A of haerts enzo betalen..
      As played neemt hij toch wel een sterke lijn aan om 3 keer te betten. Je ligt natuurlijk wel voor op elke Jx en ik denk dat een FD niet zo klein bet op de turn. Daarom zou ik wel callen.
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Tot en met de flop speel ik hetzelfde maar ik raise op de turn denk ik omdat je zo goed als de nuts hebt en hij een niet zo sterke bet maakt waardoor hij precies een goedkope river wilt zien. Je haalt ook nog value uit elke andere Jx en je laat A of haerts enzo betalen..
      As played neemt hij toch wel een sterke lijn aan om 3 keer te betten. Je ligt natuurlijk wel voor op elke Jx en ik denk dat een FD niet zo klein bet op de turn. Daarom zou ik wel callen.
      I totally agree!! De turn zou ik ook zeker raisen door bovenstaande argumenten.