Vraagje over cash-out.

• Frisekea
      Frisekea
      Bronze
      Dag mede pokerstrategen,

Tijd om mijn eerste cash-out ooit te maken :) Mede dankzij de artikelen, goede mindset, strikt BRM en disclipine is het eindelijk zover :-)

Waar het om gaat: wat bedoelt men met onderstaande:

• Front and Back copies of any cards registered to your account - Please note - for your security please make sure you hide the middle 8 digits of your card number on both front AND back of the card where visible, and also hide the three digit security code on the back of the card.

Groeten Frank.

Edit:

Heeft iemand nog tips voor een bonus. Ik blijf wel bij PKR spelen, maar ik zou ook wel naar Pokerstars of Partypoker willen overstappen. Kan je daar beter grinden? Ik denk (hoor wel eens) dat het niveau daar wel flink hoger is en dus minder winstgevend... iemand die me daar wat over kan zeggen?

Anyway tips voor een leuke deposit bonus van $50?
  • 5 antwoorden
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Ik denk dat het bij die kaart gaat om een creditcard. Dus als je je storting hebt gemaakt met een creditcard willen ze nagaan of je wel degelijk in bezit bent van die creditcard daarom moet je er een kopie van nemen en doorsturen. Om jezelf te beschermen mag je de middelste 8 cijfers daar even zwart maken (met paint of iets dergelijk).

over waar je een storting kan maken... ik ben een grote fan van poker770. ik weet dat er veel mensen zijn die 'tilten' bij de layout van de software, maar hun first deposit bonus is een mooie (200%), je kan goede bonussen bij de shop kopen (heb dat wel nog nooit in een andere room geprobeerd dus kan niet zeggen dat de shop van 770 beter is ofzo) en ze 770 doet ook nog een leuke cash-machine bonus op 1 en 2 januari. Als je op een van die dagen een storting doet, verdubbelen ze je bedrag (tot 20$ als ik me niet vergis). dus als je nog even kan wachten, zou ik de storting dan doen op P770 ;) vergeet zeker niet de account aan te maken via PokerStrategy zodat je tracked kan spelen!

PS: link naar de bonus...
    • Frisekea
      Frisekea
      Bronze
      Ik heb gebruik gemaakt van de 20k playchips challenge, dus heb daar niet gestort.. moet ik dan nog steeds creditcard copy senden?

Geen probleem trouwens hoor ... leuk kerstgiftje voor mezelf :)

PS: bedankt voor de bonus tip!
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Als je geen Credit Card hebt gebruikt moet je die natuurlijk ook niet opsturen. Dan denk ik dat voor en achterkant van je paspoort (indien je die nog niet hebt doorgestuurd) voldoende zijn. Weet ook niet helemaal zeker hoe de procedure bij PKR gebeurd, heb er nog nooit gespeeld...
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kennethjeu
      Als je geen Credit Card hebt gebruikt moet je die natuurlijk ook niet opsturen. Dan denk ik dat voor en achterkant van je paspoort (indien je die nog niet hebt doorgestuurd) voldoende zijn. Weet ook niet helemaal zeker hoe de procedure bij PKR gebeurd, heb er nog nooit gespeeld...
      Achterkant van je paspoort? lol.

Kopietje paspoort + kopietje waarop je adres staat (bel dienst, tv, gas) niet ouder dan 3 maanden en die kopie CC hoeft niet idd, als je er niet mee gestort hebt.
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Hij zal voor+achterkant ID kaart bedoeld hebben. Sommige mensen doen alleen de voorkant terwijl er op de achterkant een reeks cijfers/letters staan die ze nodig hebben.