Waarom cashen als je beter kunt storten?

• tuffnut
      tuffnut
      Bronze
      Kreeg laatst een mail van de supportafdeling van 888 met een regel die bij mij wel vraagtekens zet;

Do keep in mind one you fund your account on a regularly, it will enhance even double your chances at winning. Start by making your first deposit!!!!!!! It’s always our pleasure to serve you and I hope that our relationship will grow stronger and will be mutually satisfying.

Alsof je door te storten je draws kan beinvloeden.... :coolface:
  • 18 antwoorden
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      Zolang de vissen het geloven :rolleyes:
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Het gekke is overigens wel dat ik bij een storting op 888 meestal wel veel meer een draw hit dan als ik het geld er al een tijdje heb opstaan. Deze mail is dan wel een beetje bizar om eerlijk te zijn.
    • misipokeraar
      misipokeraar
      Bronze
      Dit kunnen ze toch niet zomaar rondsturen?:O
    • ricos222
      ricos222
      Bronze
      haha lol. ik snap wel wat ze bedoelen maar het is wel erg onhandig neergezet. Zij gaan er dus van uit dat je een verliezende speler ben die elke keer moet aanvullen om een gezonde bankroll te hebben :facepalm: .
    • BaggerSmurf
      BaggerSmurf
      Bronze
      Sowieso dat bedrijven zo onprofessioneel als een 13 jarig kind op MSN overkomen met 7 uitroeptekens achter elkaar. Om een beetje sip van te worden.
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Heb je dit zelf overgeschreven of gewoon geknipt en geplakt? Zitten nog een paar foutjes in ook. Spam van 888 is trouwens wel erg opdringerig in vergelijking met andere sites. Ook als je in je history wil kijken komt er gelijk weer een chatwindow met welke fantastische bonussen ze wel niet hebben.
    • tuffnut
      tuffnut
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door mvd1978
      Heb je dit zelf overgeschreven of gewoon geknipt en geplakt? Zitten nog een paar foutjes in ook. Spam van 888 is trouwens wel erg opdringerig in vergelijking met andere sites. Ook als je in je history wil kijken komt er gelijk weer een chatwindow met welke fantastische bonussen ze wel niet hebben.
      Je denkt toch niet dat ik dit ga overtypen he? Ik ben soms nog te lui om de fold button te gebruiken :D

Copy Pasta werkt het beste om typefouten te voorkomen of om het juist letterlijk zo over te nemen.

Gelukkig heb ik nog nooit hoeven storten en ik ben het ook niet van plan. :P
      Moet je eigenlijk wel storten voordat je kunt cashen?
    • tuffnut
      tuffnut
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
      Het gekke is overigens wel dat ik bij een storting op 888 meestal wel veel meer een draw hit dan als ik het geld er al een tijdje heb opstaan. Deze mail is dan wel een beetje bizar om eerlijk te zijn.
      Je bent toch geen :f_biggrin: he? lol
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Ok.. Dan heb ik gewoon skill :p
      ik ben overigens denk ik nog wel dikke vis in verhouding met de rest van PS
    • misipokeraar
      misipokeraar
      Bronze
      Ik heb mijn geld er nu precies 2 weekjes op staan, nooit veel last gehad van bad beats of iets, runde altijd max 2 stacks boven of onder EV. Totdat ik vandaag even ging spelen, lol

Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt, de gekste draws komen aan, ik begin het verhaal bijna te geloven:P

Hands/winnings/winningshour/winningsEV :s_cry:
    • kingbroos
      kingbroos
      Bronze
      holy sh*t das hard!

post is een graph met allinEV?
    • tuffnut
      tuffnut
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door misipokeraar
      Ik heb mijn geld er nu precies 2 weekjes op staan, nooit veel last gehad van bad beats of iets, runde altijd max 2 stacks boven of onder EV. Totdat ik vandaag even ging spelen, lol

Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt, de gekste draws komen aan, ik begin het verhaal bijna te geloven:P

Hands/winnings/winningshour/winningsEV :s_cry:
      Geloof je ook nog in de kerstman? :D Elke pokerspeler weet wat een downswing is en die kun je alleen stoppen door te storten :D
    • misipokeraar
      misipokeraar
      Bronze
      Haha, ik heb zo'n 600k handjes gespeeld in mijn pokercarrière en dit heb ik nog nooit zo erg meegemaakt haha. Ik ga ook zeker niet anders spelen of iets als ik het er elke keer zo lekker inkrijg:)

Hier de graph, speel nog niet zo lang op 888

• yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      ok , als dit sh is is het idd wel hard ja:D
      maarja , zo gaat poker eenmaal :)
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Epic graph!
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      haha,

Ik ga er vanuit dat ze bedoelen dat je dubbel profiteert door first deposit bonussen en reloadbonussen, omdat je zo extra value krijgt terwijl je speelt. Ik moet toegeven dat het er inderdaad een beetje ongelukkig staat :s_biggrin:
    • tuffnut
      tuffnut
      Bronze
      tussen First deposit en fund your account on a regularly is toch wel wat verschil hahaha. Maar goed. Vandaag heb ik de 888Genie888 ontmoet en ik moet zeggen, leuk meisje en zomaar 8$ gekregen en dat zonder te storten :]
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Ze hebben ook vaak maandelijks een reloadbonus bij 888poker, dus dat kan het ook nog zijn. Maar fund your account klinkt sowieso wat raar.

Die 888Genie wil ik dan ook wel eens zien though :s_biggrin: