Nl25-Aq

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 7 players - View hand 1571599
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

UTG: $13.73
      UTG+1: $8.20
      MP: $26.16
      CO: $22.29
      BTN: $25.62
      Hero (SB): $28.02
      BB: $29.10

Pre Flop: ($0.35) Hero is SB with Q :diamond: A :spade:
      5 folds, Hero raises to $1, BB raises to $3, Hero raises to $7.50, BB calls $4.50

Flop: ($15.00) 8 :club: 4 :spade: 3 :heart: (2 players)
      Hero checks, BB checks

Turn: ($15.00) 8 :spade: (2 players)
      Hero checks, BB checks

River: ($15.00) 9 :spade: (2 players)
      Hero bets $9.25, BB folds

Villain 3bet me in de BB. Ik heb nog niet erg veel handen op hem maar hij heeft wel altijd al actie gegeven toen het sb vs bb was en zijn 3bet lag rond de 11 op dat moment. AQ vond ik het wel goed doen tegen zijn wrs restealrange maar ik wou het niet oop spelen dus verander het in een 4bet bluff.

Is dat deel van de hand goed?

Als hij de 4bet callt stel ik eerst even zijn range op en dat moet iets zijn van AK/AQ/AJs/99-QQ. Denk ik. Ik cbette niet omdat dit zo een board is waarop al zijn PP callen en AK enzo miss ook nog?
      Hij checkt behind en zet hem bijna nooit op een PP nu maar tzou kunnen dat hij JJ ofzo toch nog behind checkte dacht ik dus ik check weer voor de zekerheid. Hij checkt weer en ik weet dat hij in 99% vd gevalen AK en AQ heeft. Maar de vraag is nu of ik hem kan bluffen? Ik rep eigenlijk wel zowat een bluff maarja mijn range is ook wel sterk door die 4bet waardoor hij AK al zou moeten gaan bluffcatchen om te splitten. Niet?
  • 3 antwoorden
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      Als je AQ 4bet moet je tegen een range van JJ+, AK meestal ook een shove callen, al is het hier vanwege de de iets diepere stacksizes nog een fold.

Als een 4bet gecalled wordt ga ik zonder verdere reads vanuit dat dit een sterke range is. Deze flop ga ik dan ook niet cbetten omdat je niks gaat laten folden, AK en AQ waarschijnlijk ook niet.

Hoe de hand verder verloopt verwacht ik dat je op de river wel vaak de pot op kunt proberen te pakken. Dit is wel villian afhankelijk maar ik denk dat ze op NL25 vaak zat AQ en AK gaan folden hier.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oke dankje Sjeng :) Nh dus :)
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      neemt niet weg dat t terrible van hem is om aq/ak te folden hier eh :P