Op 770 beginnen...

• ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Doordat 770 bijna zeker een belgische licentie gaat hebben, zou ik ook daar willen beginnen spelen en er een account maken voor zowel mezelf als mijn vrouw.
      Voor mijn vrouw zou ik vooreerst een PS.com account aanmaken via mijn referentie (niet dat ik verwacht dat ze zoveel gaat raken dat het mij iets gaat opleveren :) ).
      Daarna is het een kwestie van de 770 account aan te maken. Ik zie echter momenteel het bos door de bomen niet wat betreft intro bonussen. Ik zie het volgende:
      * $50 startkapitaal. Maar als ik het goed voor heb, moet je je hiervoor wel kwalificeren via die quiz ?
      * 200% first deposit bonus.
      * 10% deposit bonus via (oa) MoneyBookers.

Zijn al die bonussen combineerbaar of is het een keuze die je moet maken ? Voor mijn vrouw zou enkel de $50 ok zijn (ze speelt maar occasioneel wat $1 SNGs). Voor mezelf zou ik zeker de 200% bonus moeten hebben aangezien die ongetwijfeld de meeste value voor mij is met de deposit die ik wil maken.
  • 8 antwoorden
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik denk niet dat je FDB bonus vervalt als je de 50$ van PokerStrategy aanvraagt via de quiz. De bonus die je kan aanvragen voor je eerste storting met moneybookers wordt tegelijk geactiveerd met je FDB als je een mailtje stuurt naar Poker770. Die bonus is wel minder lang geldig dan je FDB... dus je moet toch al vrij veel spelen om binnen de maand zowel je FDB als je bonus door moneybookers te clearen. Ik dacht wel dat je de FDB binnen een bepaalde periode moet aanvragen na het aanmaken van je account, daar ben ik echter wel niet zeker van!
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Hier kan je alle info over de bonussen bij P770 nog eens op je gemakje doorlezen ;)
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Ok, bedankt. Had dus al vanalles gelezen behalve die FAQ ;) .
      Als ik het goed begrijp zijn de $50 en de FDB wel degelijk te combineren, enkel zien dat ik begin met de $50. En die 10% voor MB is wellicht ook afzonderlijk te clearen van de FDB dus ook dan is dit bij een eerste deposit nagenoeg waardeloos.
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Hoe onmiddellijk is onmiddelijk in "De eerst $10 ontvang je onmiddellijk." (FAQ) ??
      Ik heb dus een uur of 2 geleden een account aangemaakt voor mijn vrouw, maar nog geen geld te zien op haar kersverse 770 account.
    • KnownStranger
      KnownStranger
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door ViperPP
      Hoe onmiddellijk is onmiddelijk in "De eerst $10 ontvang je onmiddellijk." (FAQ) ??
      Ik heb dus een uur of 2 geleden een account aangemaakt voor mijn vrouw, maar nog geen geld te zien op haar kersverse 770 account.
      ik denk niet dat het 10$ maar 7.70$ is, ik kan ook fout zijn...
      in ieder geval ik moest iets doen met emails.
      een bepaalde email sturen met het onderwerp BonPok
      ofwel de 7.70$ activeren in een mail die ze je sturen, hopelijk ben je hier al iets mee tot een mod je helpt
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Neen, het is wel degelijk $50, namelijk 5x $10 via deze site.
      Maar oorzaak is gevonden: ze heeft een ticket gekregen dat ze namelijk een ID check moet doorlopen. Ben al aan het scannen :p.
      Zal dus wel in orde komen.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Ja, door de ID-check gaat alles wat trager natuurlijk, maar eens deze volledig doorlopen is, dan zal je binnen de 48u de eerste 10$ ontvangen.
      Hopelijk gaat alles snel en kan je vriendin snel beginnen pokeren! :)
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Mijn eigen 770 poker avontuur zal van zeer korte duur zijn. Buiten het al vermelde probleem met de website (zie: Website probleem ?) krijg ik de 770 client niet eens werkende op mijn eigen systeem.

De client start op, maar daar eindigt het zowat. Constant 50% en meer CPU en client reageert nergens op. Heb dus zelfs niet eens een account kunnen creëren...