Beste manier om HM2 gratis te krijgen?

• djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Gebruik de trial die bijna op een einde loopt, en ik kan eigenlijk niet meer zonder! Ik zie wel op hun website dat er enkele deals zijn dat je het gratis kunt krijgen, maar daar zitten nogal wat haken en ogen aan soms. Daarom vraag ik mij af of iemand uit ervaring weet waar je het snelste/beste je HM2 gratis kunt krijgen?
  • 6 antwoorden
    • kingbroos
      kingbroos
      Bronze
      Just buy the damn thing. Ik was vroeger ook iemand die altijd alles gratis probeerde te fixen (lees: piracy) maar zoals je zelf zegt: ik kan niet meer zonder!

Waarom zou je er dan niet voor betalen, HEM is gewoon een schitternd hoopje software dat longterm +EV is om te gebruiken :)

Ik zie gewoon niet in waarom je het uiteindelijk niet zou aanschaffen.
      Moest je het nu gratis kunnen krijgen "zonder catch" no problemo, maar als je even kijkt is het allemaal met sign-up bonussen zodat je strategy points mist.

Dan kies ik toch voor de aanschaf (ben nu zelf ook aan het sparen voor HEM2, zodra mijn BR het driedubbele is van het pakket koop ik het pakket)

just my 2 cents...

grtz
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      je speelt x aantal handen tot je evenveel hebt als dat hem kost , je geeft die aan HEM , en voila je hebt HEM gratis :)
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door djpj1111
      Gebruik de trial die bijna op een einde loopt, en ik kan eigenlijk niet meer zonder! Ik zie wel op hun website dat er enkele deals zijn dat je het gratis kunt krijgen, maar daar zitten nogal wat haken en ogen aan soms. Daarom vraag ik mij af of iemand uit ervaring weet waar je het snelste/beste je HM2 gratis kunt krijgen?
      Coach worden bij PS en een licentie aanvragen voor ze op zijn :)
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kingbroos
      Just buy the damn thing. Ik was vroeger ook iemand die altijd alles gratis probeerde te fixen (lees: piracy) maar zoals je zelf zegt: ik kan niet meer zonder!

Waarom zou je er dan niet voor betalen, HEM is gewoon een schitternd hoopje software dat longterm +EV is om te gebruiken :)

Ik zie gewoon niet in waarom je het uiteindelijk niet zou aanschaffen.
      Moest je het nu gratis kunnen krijgen "zonder catch" no problemo, maar als je even kijkt is het allemaal met sign-up bonussen zodat je strategy points mist.

Dan kies ik toch voor de aanschaf (ben nu zelf ook aan het sparen voor HEM2, zodra mijn BR het driedubbele is van het pakket koop ik het pakket)

just my 2 cents...

grtz
      Ik zeg toch niet piracy, en SP heb ik niet echt nodig voor nieuwe artikelen ofzo, want er is slechts nog 1 platinum artikel. wil best een weekje bij een room spelen waar je die HM2 dan gewoon gratis krijgt. Ik was benieuwd of iemand hier nog van betere externe deals ofzo af wist, lol

@yoshiwa, dat snap ik ook wel, helaas niet x aantal handen maar x aantal punten bij rooms. Volgens mij ben je bij betfair goed af maar nergens staat duidelijk hoe die punten berekend worden.

Ik wilde tournament indicator ook wel gratis hebben, die is slechts 900 handen spelen en je bent klaar, maar vind dat toch een te basic programma.

edit: is een licentie voor HM2 ook tweedehands verkoopbaar? Dan is aanschaf nog wel te overwegen :coolface:
      tweede edit: het zou echt retecool zijn dat je in de PS shop tegen SP software zou kunnen kopen/discount krijgen :pokerface:
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      ik bedoel gewoon , laat je niet tracken door HEM , maar door PS , en speel gewoon tot je genoeg winst hebt om HEM te kopen :)
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
      ik bedoel gewoon , laat je niet tracken door HEM , maar door PS , en speel gewoon tot je genoeg winst hebt om HEM te kopen :)
      Ja dat kan ook natuurlijk, probleem is alleen dat ik hem nog 8 dagen heb en dan moet ik dat al hebben weet je...

Oh en anders heb ik ook nog die 20$ actie op PKR, dan koop ik hem wel daarvan :coolface: