TOP 2 pair

• daanvdw
      daanvdw
      Bronze
      om een of andere reden kan ik de hand niet converteren, ik schets hem zelf dan maar even.

NL2 FR

CO - $2 - 15/7 over 27 handen
      Hero(BU) - $2.31 - K :club: T :club:

CO opens $0,08; Hero calls

flop (pot $0,19)
      K :heart: T :diamond: 4 :club:
      CO bets $0,14; Hero calls

turn(pot $0,49)
      K :heart: T :diamond: 4 :club: 4 :diamond:
      CO bets $0,35; Hero calls

river(pot $1,17)
      K :heart: T :diamond: 4 :club: 4 :diamond: A :heart:
      CO bets $0,87; Hero folds

zijn preflop stats zeggen niet veel. zowiezo raise ik de flop niet, omdat ik hem op latere streats wil laten betten met AA en Kx of bluffen met slechtere handen. turn verandert niets. Ik verwacht dat hij zonder K hier niet verder barrelt, zijn range op dat moment AK, KQ, KJ en miss nog QJ. river is echter een aas waarop hij groot uitbet, dan denk ik niet dat hij nog gaat betten met KQ en KJ waardoor ik verplicht ben mijn hand te folden. klop deze redenering?
  • 2 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Preflop, vind ik een call op het randje. Je kan al dominated zijn. Je hebt nog weinig handen maar hij lijkt redelijk tight. Goed is dat je wel positie hebt.

Op de flop moet je meteen raisen. Het board is redelijk drawheavy en je haalt met een raise nog value uit QJ, Kx. Je hebt absoluut niet de nuts dus moet je je hand protecten. Er kunnen veel scare cards komen, zowel voor hem als voor jou. Je wil hem geen free cards geven met een gutshot (bv. AJ, AQ handen die op dit bord zullen cbetten)

De turn verandert wel dat AA jou beat, ook daar moet je blijven betten.

Op de river versla je enkel bluffs dus is een fold goed.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      vind een call pre wel kunnen , je hebt een goeie hand.
      tis wel bottom van je calling range wss.
      Raise flop vindik geen goed plan. No idea waar je dat drawy haalt want dit board is zo droog als maar kan , best draw is een openender met QJ.
      Prima call dus .
      Op de turn vind ik het dan weer absoluut wel een raise. Omdat ie idd veelKx heeft , maar die nooit zal folden , enje dus heel dik value kan halen.
      Op blank river kan je dan 1/2pot bette ofzo :)
      As played is river wel een fold wss , gezien ik geen standaardveronderstelling heb dat mensen 3barrelbluffen of hier value halen met KQ/KJ idd :)