bluff 66

• daanvdw
      daanvdw
      Bronze
      NL2 FR

UTG - $2,17 - 22/20 CBET: 89 over 105 handen
      Hero(BU) - $2 - 6 :club: 6 :diamond:

CO opens $0,08; Hero calls

flop (pot $0,19)
      K:diamond: T :diamond: 4 :club:
      CO bets $0,17; Hero calls

turn(pot $0,53)
      K:diamond: T :diamond: 4 :club: 7 :diamond:
      CO checks, Hero bets $0,42; CO calls

river(pot $1,37)
      K:diamond: T :diamond: 4 :club: 7 :diamond: K :club:
      CO checks, Hero bets all-in

we hebben een agressieve villain die in EP 32% van zijn handen opent. ik flatcall preflop om te setminen en eventueel in een hu pot hem te bluffen aangezien zijn niet al te tighte range.
      flop lijkt me ideaal om te floaten en diamond, aas of negen uit te betten als bluf. eveneens is zijn flop cbet% 89% waardoor zijn flop cbet vaak een (semi-)bluf is.
      turn is een diamond waarbij hij het iniciatief opgeeft en ik groot uitbet voor FE. ik bet 0,42 zodat ik dan gemakkelijk de river kan shoven bij een blanc. hij callt echter, zijn range: Kx handen, AT,AJ,AQ met een diamond en eventueel Q :diamond: J.
      river verandert volgens mij niet zo veel, en besluit te shoven. als hij een paar T of K had op de flop, dan denk ik wel dat hij deze opgeeft doordat hij de turn checkt.
  • 4 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Niet bluffen op NL2! Bet wanneer je de flush hebt, ze callen je toch met any pair.
    • daanvdw
      daanvdw
      Bronze
      jah miss wel, bent gewent van iets hogere limieten te spelen. maar was dit op een hogere limiet wel een goede play?
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      no way dat villian hier een k opgeeft op de river.. zelfs een 10 zou hier hij nog wel kunnen callen, want wat wil je hier reppen? gewoon callen pf en opgeven als je op de flop geen set hit. je probeert hier te levelen, maar dat heeft op nl2 totaal geen zin. gewoon abc poker spelen op deze limiet.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      fold flop
      enige reden die hier voor een float spreekt is dat ie veel cbet terwijl jij IP zit.
      Voor de rest hit dit board zijn range hard , heeft zijn range zowieso veel backdoorequiy , kan ie immens veel gaan bluffen waardoor je ofwel slecht gaat downcallen ofwel slecht gaat folden , enz enz :)