russen en spanjaarden

• 29 antwoorden
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Ook echt 50% van de spelers op Stars is Rus.
    • glenne1651
      glenne1651
      Bronze
      yep maar die mannen zitten echt niet met geld of goed spelen in ze spelen echt als idioten en dat frusteert mij echt.en als je hun dan vraagt waarom dat ze dan tot het uitterste gaanmet die kaarten want meestal winnen ze dan op river dan beginnen ze u uit te schelden of te zeggen dat ze goed gespeeld hebben tewijl dat ze gewoon een lucky shot gehad hebben op de river maja ik zal dat maar moeten accepteren en niet beginnen tilten zeker
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
      Volgens mij 140%.
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Ik snap niet echt wat je doel is met het openen van dit topic?
    • cazzz
      cazzz
      Bronze
      Ligt het aan mij of is 99% van alle spanjaarden short/mid stackers op 100bb tafels?
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door sjengfred
      Volgens mij 140%.
      :coolface:
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Hij zoekt een uitlaatklep denk ik naar aanleiding van dit:
      echt kut pfffffffff

. Moet zeggen dat ik mij zelf ook aan (de meeste) Russen stoor. Spanjaarden nooit echt aan lopen ergeren. Via een Russische vriend heb ik begrepen dat er daar heel veel gratis bankrolls worden aangeboden omdat het een grote markt is. Ook veel freerolls waar ze eenvoudig geld mee kunnen winnen waarna ze wellicht de waarde wat vergeten en inderdaad K5 suited al een all in hand vinden (en er ook nog eens mee winnen). Als ze er mee verliezen is die frustratie er niet ;)
    • glenne1651
      glenne1651
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door mvd1978
      Hij zoekt een uitlaatklep denk ik naar aanleiding van dit:
      echt kut pfffffffff

. Moet zeggen dat ik mij zelf ook aan (de meeste) Russen stoor. Spanjaarden nooit echt aan lopen ergeren. Via een Russische vriend heb ik begrepen dat er daar heel veel gratis bankrolls worden aangeboden omdat het een grote markt is. Ook veel freerolls waar ze eenvoudig geld mee kunnen winnen waarna ze wellicht de waarde wat vergeten en inderdaad K5 suited al een all in hand vinden (en er ook nog eens mee winnen). Als ze er mee verliezen is die frustratie er niet ;)
      ja dat wil ik bedoelen met die post.tegen mijn vriendin moet ik niets zeggen over poker want dat is chinees voor haar dus probeer ik dat op te schrijven als je mij bedoeld
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Brags beats & variance is de ideale plaats om je (niet-persoonlijk gerichte) aggressie af te laten. Heb deze er dan ook daar geplaatst!
    • 100Alexandra
      100Alexandra
      Bronze
      Hi ik volg ook wel de russische coachings, maar wat ik daar begrijp is dat ze echt een veel aggresievere lijn volgen. De calling en push ranging is echt groter als we in de engelshe of nederelandse coaching doen.
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      :coolface:
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      ik ben geen rus , wil je hu spelen? :coolface:
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door cazzz
      Ligt het aan mij of is 99% van alle spanjaarden short/mid stackers op 100bb tafels?
      komen allemaal uit valencia
    • glenne1651
      glenne1651
      Bronze
      ja maar hoe er soms spelen is echt belachelijk.ik ga geregeld tornooien spelen in frankrijk en namur en moest ik daar spelen zoals veel spelers online spelen ik zou daar veel ruzie hebben denk ik
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
      ik ben geen rus , wil je hu spelen? :coolface:
      Ik wil wel NL50 hu tegen je spelen.
    • ILTGGT
      ILTGGT
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door glenne1651
      ik wordt echt zot van die russen en spanjaarden op pokerstars.echt elk hand dat ik speel wordt ik altijd gebeat door die kerels echt met kut handen
      Is inderdaad iets wat me de laatste maanden heel erg opvalt.
      In de Russische pokerschool leren ze blijkbaar alleen callen en raisen en wordt de fold button als taboe beschouwd.

Ik pas vooral op voor suited cards want een 4 BB raise is niet genoeg opdat die gasten 39 suited weg leggen. En ook lage azen spelen ze alsof ze de nuts zijn.

Het is normaal dat je het af en toe eens op je heupen krijgt van die spelers maar het is hier al zo vaak gezegd, als je je handen +ev blijft spelen, zal je die russen en spanjaarden op lange termijn toch beaten.

Het zal in de toekomst alleen maar erger worden, want de Russische online pokermarkt is de grootste in Europa en biedt dus voor de pokerrooms het mooiste toekomstperspectief.
    • ILTGGT
      ILTGGT
      Bronze
      Dit illustreert helemaal wat ik bedoel, zo spelen die gasten nou altijd.
      Ja villain is Rus natuurlijk :s_frown:

PokerStars No-Limit Hold'em, 5.5 Tournament, 125/250 Blinds 30 Ante (9 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

saw flop | saw showdown

Button (t13118)
      SB (t8183)
      BB (t11749)
      UTG (t14603)
      Hero (UTG+1) (t6901)
      MP1 (t2956)
      MP2 (t4643)
      MP3 (t3613)
      CO (t6687)

Hero's M: 10.70

Preflop: Hero is UTG+1 with A, A
      UTG calls t250, Hero bets t1250, 5 folds, SB calls t1125, 1 fold, UTG calls t1000

Flop: (t4270) 6, 9, 4 (3 players)
      SB checks, UTG bets t1250, Hero raises to t5621 (All-In), 1 fold, UTG calls t4371

Turn: (t15512) 2 (2 players, 1 all-in)

River: (t15512) 5 (2 players, 1 all-in)

Total pot: t15512

Results:
      UTG had 9, 6 (two pair, nines and sixes).
      Hero had A, A (one pair, Aces).
      Outcome: UTG won t15512
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Zoals dit:

We waren net 1 minuut terug all in preflop na wat geraise (blinds waren 25/50) :

edit; Hier denkt hij waarschijnlijk "Hey ik had bijna een straat, volgende keer weer met 67 all in!"

edit2: Als hij die river gehit had was ik ook echt pissed op hem en vanwege zijn Russische geaardheid :f_mad: Elke hand all in, het is dat ik deze hand won anders had ik niet eens een screenshot gemaakt en had het maar voor lief genomen.

• djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Ik heb ook wel eens goede Russen meegemaakt hoor. Maar het meeste is gewoon echt enorm aan het donken. Spelers uit Roemenië kom ik ook de laatste tijd meer tegen, en zij spelen net zo slecht (alleen dan winnen ze gelukkig meestal niet met de slechtste hand).

Ik weet ook niet of iemand in dit topic ooit eens in Turkije is geweest in zo'n all in hotel tjokvol met Russen, en sindsdien heb ik een hekel aan die lui. Wat een achterbakse asociale lui zijn dat zeg. Er zullen ongetwijfeld wel aardige Russen zijn maar ik heb zo'n vermoeden dat diezelfde soort Russen ook op poker zitten, gewoon geld teveel hebben ze :coolface:
    • 1
    • 2