Website probleem ?

• ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Ik heb een vreemd probleem hier op PS.com.
      Nadat ik succesvol een account voor mijn vrouw aangemaakt op 770, wou ik nu hetzelfde doen voor mezelf. Echter, op de pagina om de registratie te doen, moet je normaal een invulveld en knop hebben om na registratie bij 770 je screenname van 770 in te vullen zodat die aan 770 kan gelinkt worden. Ik weet hoe die eruit ziet van de registratie van mijn vrouw (op haar laptop).

Bij mij ontbreekt echter dat invulveld en knop. In de plaats daarvan heb ik enkel maar een klein vierkantje. Datzelfde vierkantje heb ik ook in mijn profielpagina op de plaats waar normaal mijn Skrill login te zien zou moeten zijn, en op diezelfde pagina ook na het veld 'Oude e-mail adres'.

Ik dacht dat het misschien aan de browser lag (Chrome), maar ook met Internet Explorer heb ik hetzelfde probleem, terwijl het bij de registratie van mijn vrouw ook met IE was. Edit: en ook met Firefox zelfde probleem.
  • 30 antwoorden
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Heb eens op mijn Netbook (Win 7) ipv mijn desktop (XP) geprobeerd, en blijkbaar zou dat vierkantje een vinkje moeten zijn. Wel raar dat dat direct een invulveld was toen mijn vrouw inschreef.
      Zal dan toch maar de gok wagen en verder gaan met de registratie op die manier... Hopelijk werkt het ok.
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      Heeft mss weinig met je probleem te maken, maar op de site van 770 poker staat dat volgens de Algemene Voorwaarden het slechts toegestaan is om een account per huishouden te openen.
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door shevas7
      Heeft mss weinig met je probleem te maken, maar op de site van 770 poker staat dat volgens de Algemene Voorwaarden het slechts toegestaan is om een account per huishouden te openen.
      Ik heb nog al van die verhalen gehoord van sommige sites. We hebben al jaren elk een eigen account op de major sites en nog nooit enig probleem/weigering gehad.
      Heb ook eens snel door de AV van 770 gegaan en ik zie ook daar helemaal niets staan dat daarop lijkt. Als je ervan overtuigd bent van wel en weet waar het juist staat, hoor ik het graag.

Edit: houdt ook geen steek, want meerdere accounts op 1 adres zijn sowieso veel gemakkelijker te controleren op collusion e.d.
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      was ik ooit eens tegen gekomen bij de FAQ. Ik heb toen ik begon met pokeren daar ooit eens een account gehad, maar nooit met echt geld gespeeld. Toen ik dan onlangs was aan het uitzoeken of ik een nieuw account kon maken/van een FDB profiteren, laten retrakken,...
      kwam ik dit tegen in de FAQ

• Ik wil mijn PRS (PSRXXX) of gebruikersnaam wijzigen
      Helaas zijn je PSR en gebruikersnaam niet meer te wijzigen. Deze gegevens heb je nodig om in te kunnen loggen op POKER770.
      Graag herinneren wij je eraan dat het volgens de Algemene Voorwaarden slechts toegestaan is om een account per huishouden te openen.

bron
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Bedankt. Dat is dus wel bizar, want in de Algemene Voorwaarden wordt daar met geen woord over gerept...

Nu ja, ik krijg de software niet eens deftig opgestart op mijn eigen PC. De client slaat gewoon compleet tilt met 50% CPU en moet ik na enkele minuten dan ook afschieten via Task Manager...

Jammer, want had op 770 willen spelen omdat het enerzijds een legale site wordt in België en ik dan bovendien StrategyPoints kon verzamelen...
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Langzame laptop/pc?
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Mijn PC mag dan wel al 5j oud zijn, hij zou zeker nog ruuuuiim moeten volstaan om eender welke poker client te runnen. Zelfs die super logge PartyPoker client draait er nog best vlot op, inclusief PT3/HUD.

Het is dus echt wel een ander probleem...
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ViperPP
      Mijn PC mag dan wel al 5j oud zijn, hij zou zeker nog ruuuuiim moeten volstaan om eender welke poker client te runnen. Zelfs die super logge PartyPoker client draait er nog best vlot op, inclusief PT3/HUD.

Het is dus echt wel een ander probleem...
      Nah 5 jaar oud zegt genoeg, ik draai 5 pokersites inclusief Poker770 , Skype, Mikogo, Holdem Manager, kijk een film, surf op het internet soms zelfs nog U- torrent download en dan 10% CPU max 15%
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Ben niet zeker of ik begrijp wat je bedoelt.
      Als je claimt dat mijn PC tóch te oud is, dan kan ik je verzekeren dat dat geenszins het geval is. Ik zit zelf in de IT, dus ben toch wel enigszins op de hoogte. Ik hoef overigens ook geen 5 pokerclients tegelijk open te hebben.

Die 770 client is gewoon iets heel fishy aan 't doen, want mijn HDD is ook constant aan het ratelen. Lijkt wel alsof hij mijn hele systeem aan het scannen is. Zou ook eens op mijn netbook kunnen proberen... NB: die netbook is amper 1j oud en is sowieso een pak trager dan mijn 5j oude PC. En die netbook gebruik ik bijna uitsluitend voor poker, incl. PT3/HUD.
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Nog meer aangezet als dat ik net schreef kijk naar mijn processor :D

[img][IMG]https://img194.imageshack.us/img194/4793/roflsf.png[/IMG] Uploaded with ImageShack.us[/img]
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Misschien te klein door 2 schermen, maar 0%
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Juist daarmee... Als zelfs na 5 minuten de CPU nog op 50% blijft hangen, dan heeft dat niets meer met de ouderdom van de PC te maken, maar alles met het tilt slaan van de software om een of andere reden.
      Als ik een andere client opstart, dan heb ik ook 0% CPU hoor...
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Dit heeft geen nut verder :D Zonde van mijn tijd :f_cry:
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door RemyAlleenOpDeWereld
      Dit heeft geen nut verder :D Zonde van mijn tijd :f_cry:
      Wel raar dat vreemde problemen meestal voorkomen bij vreemde mensen :coolface:
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Het is vooral vreemd als je tegen jezelf begint te praten... :pokerface:
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Het is vooral vreemd als je tegen jezelf begint te praten... :pokerface:
      Je bent niet echt slim, als je mijn naam leest zie je dat ik alleen op de wereld ben, tegen wie moet ik het anders hebben :coolface:
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Moet dus gewoon iets op mijn XP machine zijn waar die 770 Client niet zo van houdt. De 770 Client werkt immers wel goed op mijn netbook, die qua specs een pak minder goed (en dus trager) is dan mijn desktop PC.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      dat ipoker clients je pc fucken is idd common knowledge :)
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Moet dus gewoon iets op mijn XP machine zijn waar die 770 Client niet zo van houdt. De 770 Client werkt immers wel goed op mijn netbook, die qua specs een pak minder goed (en dus trager) is dan mijn desktop PC.
      Dus toch dat 5 jaar oude ding :coolface:
    • 1
    • 2