NL100 FR TT from BTN BB 3bets

• giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      Oudje uit mijn database waar ik niet echt weet wat de beste line is

BB heeft 3bet percentage van 3% uit de blinds en speelt 12-9 met agg van 2.6 en wtsd van 30%. Beetje TAG passive speler dus

Knal net de ranges is equilab maar weet niet goed of ik de juiste bb 3bet range te pakken heb. Heb nu de standaard equiblab bb vs btn open 3bet range aangehouden.

Zit echt te denken of ik nou preflop moet folden of niet, ik denk dat er maar weinig flops zijn waarop ik het comfortabel all in wil schuiven.

Ik heb geen idee waarom ik hier een minraise maak dit is al een erg oud handje denk dat ik zijn range hier nog steeds bluffy vind omdat hij zijn hele range hier wel zal cbetten.

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $1(BB) Replayer
      SB ($108)
      BB ($205)
      UTG ($241)
      UTG+1 ($99.74)
      UTG+2 ($86.56)
      MP1 ($277)
      MP2 ($98.50)
      MP3 ($100)
      CO ($69.21)
      Hero ($100)

Dealt to Hero T:diamond: T:spade:

fold, UTG+1 calls $1, fold, fold, fold, fold, fold, Hero raises to $4.50, fold, BB raises to $15, fold, Hero calls $10.50

FLOP ($31.50) 7:diamond: K:diamond: 2:heart:

BB bets $18, Hero raises to $36, BB raises to $190 (AI), Hero ????
  • 1 antwoord
    • Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      Tege iemand die zo weinig 3bet loop je achter. En als je achter loopt kun je alleen callen voor setvalue (tenzij je weet hoe je hem kunt outplayen) in 3bet potten geld de call12 regel, voor setvalue kun je dus niet callen. Dus eigenlijk moet je folden pre.

Zou tege zon rock flatte met qq en kk/aa 4bette. Rest zou ik folden tenzij je weet hoe hij reageert op 4bets. Anders zou je ax handen kunnen 4bet bluffen.

Je minraise slaat nergens op, je laat alleen qq uit zijn range folde. Als hij air heeft gaat hij toch de turn checken.

En jij hebt zelden een k hier. En als je ooit ak/kk in deze spot hebt zou je bijna nooit raisen.