[AFGEWEZEN] [BACKING] $150 BR voor Mtt's Upto $11 Buy-in

• ReitsmaWolfie
      ReitsmaWolfie
      Bronze
      Wat ga je spelen?

Mtt's van maximaal $11 buy in. Gemiddelde buy-in zal rond de $ 7,50 liggen dus ongeveer 20-24 toernooien. Turbo's en non-turbo's.

Wat zijn de totale kosten?

De totale kosten zijn $ 150,-.

Hoeveel procent verkoop je en in welke hoeveelheden/groottes? (max 50%)

Ik heb vertrouwen in mijn speelstijl en verkoop daarom slechts 35%. 7 pakketjes van 5%. Prijs per pakketje: $ 7.50 (is 100% price/value)

Op welke termijn zou de backing afgerond moeten zijn?

Ik start zodra de shares verkocht zijn en zal maximaal 5 dagen duren om af te ronden.

Hoe, wanneer en wat betaal je uit? (is 10% in backing aandelen ook 10% van de prijzenpot of meer?)

Ik betaal uit zodra ik de $ 150 buy-in bereikt heb. Ik betaal uit op de pokerroom waar ik speel: Pokerstars.

5% aandelen is ook 5% van de prijzenpot.

Op welke pokerrooms kunnen mensen hun backing naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen?

PokerStars.

Overige informatie (optioneel, denk hierbij aan je nickname, grafiekjes van je resultaten, waarom wil je een backdeal, etc):

Voordat je aandelen gaat kopen wil je natuurlijk eerst resultaten zien. Mijn PokerStars nick is ItsWolfie.

Heb al eerdere backdeals afgerond op een andere stakingsite. Hier heb ik 235 positieve feedbacks en 0 negatieve feedbacks.

Ik zal alle toernooien die ik speel in een google spreadsheet bijhouden.
  • 17 antwoorden
    • TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      Wie ben jij?
    • likeit27
      likeit27
      Bronze
      [quote][i].Oorspronkelijk gepost door ReitsmaWolfie

[B]Hoeveel procent verkoop je en in welke hoeveelheden/groottes? (max 50%) :rolleyes:

Ik heb vertrouwen in mijn speelstijl en verkoop daarom slechts 35% :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: . 7 pakketjes van 5%. Prijs per pakketje: $ 7.50 (is 100% price/value)
      .[/quote]
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TurboHenk
      Wie ben jij?
      Moet sowieso volgens mij een x aantal posts hebben
    • ReitsmaWolfie
      ReitsmaWolfie
      Bronze
      @ likeit27.. wat is er met die rollende ogen? Mis ik iets ?

@TurboHenk:

Mijn naam is Gauke Reitsma, 23 jaar uit Friesland. Ik speel op pokerstars sinds 2009 onder de naam ItsWolfie en ben een winnende mtt & sng speler in NLHE en PLO. OPR kan dit bevestigen.
    • likeit27
      likeit27
      Bronze
      als jij 50% en 35% hetzelfde vindt dan mis je niks :D
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      Idd, volgens de voorwaarden moet je een half jaar actief lid zijn van pokerstrategy en 100 posts hebben.

Nog een vraagje, wrm vraag je hier een backdeal aan als je via een andere site (waar je vermoedelijk veel actiever bent) al eerdere backdeals hebt gedaan en ook al een mooie reputatie opgebouwd hebt?
    • ReitsmaWolfie
      ReitsmaWolfie
      Bronze
      Op de andere stakingsite (Chipmeup) is momenteel erg weinig actie. 75% van de leden zijn USA players en momenteel niet welkom op de site.

Heb net indd gelezen over de 100 forumposts. Nog een paar te gaan dan !
    • ReitsmaWolfie
      ReitsmaWolfie
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door likeit27
      als jij 50% en 35% hetzelfde vindt dan mis je niks :D
      Ik snap nog niet wat je bedoelt. Het is max 50% wat je verkoopt. Ik wil 35% verkopen.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Mooi gestructureerde backing, maar helaas is de voorwaarde van 100 posts niet voldaan! Daarom zal ik deze backing nu afwijzen.

Wanneer je wel aan de voorwaarden voldoet (als je nu snel 100 posts spamt, dan is dat niet het geval) dan kun je gerust een nieuwe backing openen.

@Likeit27; maximum 50% laten betalen, hij wil 35% laten betalen wat minder is, dus dat is toch geen probleem? Moest hij 65% willen gebacked worden, dan is het al iets anders..
    • macomacoNL
      macomacoNL
      Bronze
      Ik snap het doel ook niet helemaal van de backing. Wat wil je bereiken als je toch al winstgevend speelt op MTT's en S&G's?

Daarbij zijn 20-24 toernooien nou niet bepaald een variantie vrije sample.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Backings zijn meestal om spelletjes buiten BRM te spelen die door de backing net wel weer binnen BRM vallen. Zie het als shotjes nemen die BRM verantwoord zijn!

En over die sample: agree!
    • likeit27
      likeit27
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
      Mooi gestructureerde backing, maar helaas is de voorwaarde van 100 posts niet voldaan! Daarom zal ik deze backing nu afwijzen.

Wanneer je wel aan de voorwaarden voldoet (als je nu snel 100 posts spamt, dan is dat niet het geval) dan kun je gerust een nieuwe backing openen.

@Likeit27; maximum 50% laten betalen, hij wil 35% laten betalen wat minder is, dus dat is toch geen probleem? Moest hij 65% willen gebacked worden, dan is het al iets anders..
      Ja klopt copy paste :D
    • ReitsmaWolfie
      ReitsmaWolfie
      Bronze
      Backing is MEESTAL om buiten BRM te kunnen spelen. In mijn geval even niet. Het kan voorkomen dat ik over $150 mtt's een verlies draai van zeg maar $75. Daarom wil ik mijn eigen verlies beperken door backing (dan verliezen we beiden een beetje).

En mocht ik normaal/goed runnen deel ik gewoon mijn winsten met de backers.

$150 is inderdaad een kleine sample. Het kan 2 kanten op vallen en dat is juist het leuke van een kleine roll:

1. Je runt verdomde slecht en de return is slechts $ 50 ? dus backer verliest $5 per 7,50 aandeel..

2. Je runt normaal/goed en shipt $600,- = $30,-/aandeel..

Het gaat mij dus niet om buiten BRM te kunnen spelen, maar om verlies beperking als het even tegenzit. Zo raak ik niet in paniek als het even tegenzit.

Kom wel terug als ik 100 posts heb behaald. Afwachten hoe de BR er dan voorstaat.

Happy New Year alvast.
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      2. Je runt normaal/goed en shipt $600,- = $30,-/aandeel..
      Dit is normaal runnen voor jou? Dan heb je helemaal geen backing nodig man.. ;)

Let even op je woordkeuze, en ook je uitleg is soms een beetje krom.

GL anyway.
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Sorry als ik een beetje aan het bashen ben ofzo, maar ik vind je uitleg hier en daar nogal wat "vreemd". Je hoeft je niet zo te verdedigen ofzo, kom gewoon to the point wat je backing betreft en niemand trekt rare koppen. Enige nadeel is dat je onbekend bent hier, en dus nevernooitniet gebackt gaat worden voordat je wat bekender bent hier en een 100-tal posts hebt. Er is in het verleden nogal het 1 en ander gebeurd qua scams etc.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door likeit27
      Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr

Ja klopt copy paste :D
      Hoezo Copy Paste? :(
    • ReitsmaWolfie
      ReitsmaWolfie
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door timBKR
      Sorry als ik een beetje aan het bashen ben ofzo, maar ik vind je uitleg hier en daar nogal wat "vreemd". Je hoeft je niet zo te verdedigen ofzo, kom gewoon to the point wat je backing betreft en niemand trekt rare koppen. Enige nadeel is dat je onbekend bent hier, en dus nevernooitniet gebackt gaat worden voordat je wat bekender bent hier en een 100-tal posts hebt. Er is in het verleden nogal het 1 en ander gebeurd qua scams etc.
      Op zo'n manier kom ik ook makkelijk op 3k posts :tongue:

Dat normaal/goed runnen was een voorbeeld, kan ook $350 zijn.

Over scams kan ik zeker meepraten want dat gebeurd te vaak op chipmeup. Eerste investering in een nieuwe speler altijd zo klein mogelijk..