Denk goed na..

• sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      ..voordat je een vis afzeikt. Ik zie hier geregeld vissen voorbij komen die geen strategietips etc aan willen nemen en vervolgens door een hoop mensen afgezeikt worden.
      Bedenk dan dat dit soort mensen voor jouw winst zorgen en jij er dus baat bij hebt dat dit soort mensen blijft spelen.

Zelf lol ik ook wel eens mee maar iemand helemaal de grond in boren en graphs gaan opzoeken en posten is helemaal nergens voor nodig en -EV voor jezelf. Soms wordt de vis zelfs geadviseerd om te stoppen met poker, dat is iets wat je juist niet wil.

Aangezien dit een pokerstrategie forum is, is het logisch dat mensen aangesproken worden op slecht gespeelde handen. Maar als eenmaal duidelijk is dat de poster zich daar niks van aan gaat trekken is het niet slim om hem daarom te gaan afzeiken en daarmee te demotiveren om nog meer geld in de pokereconomie te steken.
  • 6 antwoorden
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Er zit een grote kern van waarheid in je verhaal... aan de andere kant wil je niet dat mensen in de problemen komen door hun hobby. Maar je hebt een goed punt sjengfred ;)
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Ja dat heb ik ook gemerkt in de tijd toen ik nog (paar maanden geleden) niet al te goed was en vooral altijd pech had. Maak je een topic erover in het speciale subforum en je krijgt allemaal backfire.
      Ik zweer het je, ik wilde toen bijna er mee ophouden, want zo krijg je niet alleen de indruk dat je met poker simpelweg nooit kunt winnen met constante pech, maar ook dat de community zo verzuurd is als wat.

Overigens gaat het nu wat beter, sng's ben ik veel beter in, maar nog nooit echt winst gemaakt, altijd weer een up en dan weer een down in mijn graph, Gooi je de 'luck adjusted' winnings erover heen in HEM dan zie je dat ik al lang naar de volgende limiet had gekund :facepalm:
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      True :)
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Met de "verzuurde" community ben ik het niet eens. Voel me er prima thuis en je kan altijd met alles aankloppen als je maar geholpen wilt worden. Dus om lang verhaal kort te maken ik ben het met post van sjengfred eens ;) . Als mensen komen klagen wordt er wat mij betreft te veel gebashed en van alles en nog wat bijgehaald. En dat is wat mij betreft ook niet nodig; zeg wat je wilt zeggen en als die persoon niet wil luisteren laat hem dan maar.........

Damn wat ben ik toch mild zo in Kerstvakantie :s_biggrin: .
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door djpj1111

Overigens gaat het nu wat beter, sng's ben ik veel beter in, maar nog nooit echt winst gemaakt, altijd weer een up en dan weer een down in mijn graph, Gooi je de 'luck adjusted' winnings erover heen in HEM dan zie je dat ik al lang naar de volgende limiet had gekund :facepalm:
      speel 200 games per dag en je zal dan wel vooruitgang zien als zoals je zegt je EV wel gestaag stijgt
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door noisecore
      speel 200 games per dag en je zal dan wel vooruitgang zien als zoals je zegt je EV wel gestaag stijgt
      Lol, dan gaat m'n EV misschien wel omlaag en m'n net winnings omhoog :coolface:

200 games... daar kom ik nooit aan toe lol. Ik kan nu aan max. 4 tafels spelen tegelijk en dan speel ik ook efficiënt en met winstgevende beslissingen, probeer steeds verder uit te bouwen naarmate mijn bankroll hoger wordt. maar dat is nou juist het probleem.

Ik speel normaal altijd zoveel mogelijk als het goed gaat, maar heb laatst besloten om op te houden bij bijvoorbeeld 3 buy ins in de min en dan door puur pech. En dat helpt, want normaal probeer je dat dan hopeloos terug te winnen, je speelt wel goed, maar je zit zo gefrustreerd achter de pc omdat je nog meer pech krijgt.

Dus meestal is het 1 dag up, dan speel ik weer wat de volgende dag. Zie dat er een hoop bullshit gebeurd op mijn scherm. En dan ben ik 3 buy ins down. Zo gaat het nooit echt lekker natuurlijk. Ben dus opgehouden met spelen voor vandaag omdat het mij simpelweg nog nooit is gelukt om na zo'n sessie nog verder te spelen en alsnog winst te maken die dag. Wat ik ook doe, dan lukt gewoon helemaal niks.

Dus hopelijk heb ik eens een week waarin ik op alle dagen winst maak en dus eindelijk ook echt winst maak, want wat ik tot nu toe heb gedaan is een beetje winnen en dan dat beetje weer verliezen, rake verzamelen :s_frown: