De afgelopen maand heb ik veel online qualifiers gespeeld bij Poker Stars in de hoop een ticket te winnen voor PCA 2012. Ik heb één keer een finale gehaald en ben daar helaas 2e geworden (alleen 1e won een ticket voor het vrouwen toernooi van de PCA). :s_cry:
Heel dichtbij gekomen dus, ik heb er een nacht slecht van geslapen. :facepalm:

Nu vraag ik me af of het überhaupt wel een goed idee is om die qualifiers te spelen en als je ze speelt, welk bankroll management je dan moet aanhouden. Je wint meestal alleen als je eerste wordt, je moet er veel tijd in steken en vooral in de toernooien met lage buy-in is de variance heel hoog. Er zijn daar mensen die (vooral in rebuys) elke hand all-in gaan en zelfs als ze een flop zien nog totaal onlogisch spelen. De hogere buy-in toernooien spelen makkelijker, maar dat is voor m'n bankroll weer niet zo goed.

Ik merk dat ik heel erg graag zo'n ticket wil winnen, maar misschien is het bankroll technisch slimmer om gewoon lekker (saai) cashgames of normale toernooien te grinden, hier een leuke roll mee op te bouwen en daar eens een keer van op vakantie te gaan? Ben benieuwd naar jullie mening.