ik ben niet goed gekeurd

• jongdewj
      jongdewj
      Basic
      Waarom is de securitycheck niet goedgekeurd?
      Vanwege pogingen tot bedrog met betrekking tot de $50 in het verleden, hebben we veiligheidsmaatregelen in moeten voeren om PokerStrategy.com en de gehele community te beschermen. Het is helaas niet te vermijden, dat daarbij heel af en toe iemand onterecht wordt geweigerd. Onze excuses, mocht dat het geval zijn.

Deze beslissing is genomen na een objectieve controle aan de hand van vastgestelde veiligheidscriteria en kan daarom niet ongedaan gemaakt worden. Hou er rekening mee dat onze medewerkers geen details omtrent de securitycheck kunnen noemen, omdat met het vrijgeven van deze informatie de securitycheck onbruikbaar kan worden.

zo ken ik er nog wel een paar,leg het mij uit please????!!!!

want zo kan je die quiz niet door laten gaan of zie ik dit verkeerd..

zwaar pissed ik word een gewoon fraudeur genoemd anders leg je het wel uit.

ik wens iedereen een goed uiteinde behalve je weet wel... X( X( X(
  • 4 antwoorden
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      De reden waarom de ID-check wordt afgewezen wordt nooit meegedeeld.
      Eens deze afgewezen is, vrees ik dat je niet langer in aanmerking komt om je startkapitaal te ontvangen.
      Fraudeur word je trouwens nergens genoemd.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Er kunnen allerlei redenen zijn, zoals bijvoorbeeld dat anderen op jouw adres al een account hebben/hadden en jij dat niet weet.

De tekst over bedrog heeft geen betrekking op jou, maar op anderen die op slinkse wijze meerdere startkapitalen hebben geoogst en het daardoor voor veel anderen hebben verpest.

Het is wel altijd zinvol om even je aanmelding door te lopen en te kijken of je wel de juiste gegevens hebt ingevuld en een goede ID hebt bijgevoegd.

Soms valt iemand ten onrechte buiten de boot, wat erg vervelend is, maar waaraan weinig valt te veranderen, met dank aan scammers die de zaak hebben verziekt.

Toch is het wel zinvol om via PS je pokeraccounts te linken, want er zijn vaak vele acties met mooie freerolls en dergelijke, die dat startkapitaal ver overstemmen. Het materiaal is uitstekend en er zijn vele voordelen.

Hopelijk vind je toch je weg en zal deze teleurstelling je niet hinderen om je te ontwikkelen in je pokerspel!

Succes!
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Oja: de reden waarom het niet wordt uitgelegd is dat ze diegenen die wél kwaadwillend zijn geen tips willen geven hoe je de beveiliging kunt omzeilen. Lijkt me logisch.
    • Frisekea
      Frisekea
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout
      Oja: de reden waarom het niet wordt uitgelegd is dat ze diegenen die wél kwaadwillend zijn geen tips willen geven hoe je de beveiliging kunt omzeilen. Lijkt me logisch.
      sssssssssssssssttttttttttttttt niet zeggen!