Vraag over pokerstars accounts

• Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Beste mensen,

Ik heb een vraagje over Pokerstars.

2 jaar geleden, toen ik <18 was heb ik een account gemaakt op Pokerstars, om met play money te spelen. Dit account heeft dus een valse geboortedatum, iets wat voor play money natuurlijk niet uit maakt.(toch? :( )

Nu ben ik dus wel 18 en wil ik graag voor echt geld op stars spelen. Ik heb geprobeerd om een nieuw account aan te maken, maar dat lukt niet aangezien ik al in hun bestand sta met mijn naam(en valse geboortedatum :) )

Nu heb ik wel gelezen dat je je geboortedatum kunt laten veranderen, maar dan moet je een kopie van je ID opsturen. In principe geen probleem, maar gaat Stars dan ook niet een beetje argwaan krijgen?

het is niet mogelijk om mijn account permanent te laten verwijderen.

Dus mijn vraag is: Is het een gokje waard om de geboortedatum op mijn account te laten veranderen, of gaan ze dan sowieso mijn account sluiten? dan zal ik wel voortaan als Superconjooo door het leven moeten :facepalm:

Alvast bedankt!
  • 22 antwoorden
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      Heb je er geld op staan? Zo niet, is het al een stuk makkelijker.

Ik zou, als ik jou was, een heeeeeeel net mailtje sturen naar support. Hele zaak uitleggen + ID opsturen.

Meer kan je niet doen.
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Er staat een geld op, en er heeft ook nog nooit geld op gestaand Rood:)

Denk inderdaad dat ik maar een gokje ga wagen. Kan dan alleen waarschijnlijk niet meer tracked spelen:(
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Bij PokerStars kom je een heel eind met eerlijkheid. Stuur ze gewoon een mail waarin je aangeeft in het verleden niet al te serieus een account aangemaakt te hebben. Dat je nu wat ouder (en wijzer :P ) bent en dat je graag je leeftijd wilt corrigeren. "Bij dezen stuur ik daarom een kopie van mijn legitimatiebewijs....welgemeende excuses voor het ongemak...etc." Denk dat ze het dan wel door de vingers willen zien.

Echt veel keus heb je sowieso niet. Een ander account aanmaken is geen optie dus niet geschoten is altijd mis :) .

Succes!
    • NLmaster
      NLmaster
      Bronze
      Ik heb het zelfde probleem gedaan. Ze gaan zeggen "wat je hebt gedaan is tegen de regels niet meer doen stoute jongen" en dan corrigeren ze de datum en kan je gewoon doorspelen ;) .
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      haha, dus ik moet de situatie van de schuldbewuste kleuter die het laatste snoepje gejat heeft maar een beetje na gaan bootsen? :D

Ik ga ze dan zometeen maar even een mailtje sturen, en dan hoop ik maar op het beste :)

Bedankt allemaal!

Edit: die mail kan trouwens toch gewoon in het Nederlands geschreven worden? Zal dan denk ik net ff wat makkelijker zijn om mijn "schuldbewustheid" aan te tonen :D
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Big Stars leest dit forum ook.... :s_cool:
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout
      Trolling? :s_cry:
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Plompoker
      Edit: die mail kan trouwens toch gewoon in het Nederlands geschreven worden? Zal dan denk ik net ff wat makkelijker zijn om mijn "schuldbewustheid" aan te tonen :D
      Ja hoor kan gewoon in het Nederlands. Sturen ze hem intern door naar een Nederlandse medewerker.
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Ok bedankt Pstrats :)
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Oorspronkelijk gepost door Plompoker
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout
      Trolling? :s_cry:
      Nee, daar doe ik niet (in ieder geval niet expres) aan.

Was meer bedoeld van: pas op wat je schrijft.
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Ze lazen zelfs Zeurrr zijn voetbalblog
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Aha, dan word het inderdaad een stuk anders Zeezout. bedankt voor de tip :)
    • Shark774
      Shark774
      Bronze
      Het kan, ik heb het zelf al een keer gedaan met een real money account. :P
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Inmiddels de mail gestuurd, hoop dat ik morgen een antwoord heb.

Ik laat het jullie weten als ik bericht heb :)
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Het is allemaal geregeld!

Eergister kreeg ik een antwoord dat ik moest verklaren dat ik de algemene voorwaarden had gelezen. 10 minuten later werd ook het account van mijn vader gesloten, omdat Stars dacht dat dit waarschijnlijk ook een nepaccount was. Ook hij moest een kopie van zijn ID opsturen.

Vanochtend zijn allebei onze accounts weer opengezet en mijn geboortedatum staat goed :D
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Nice!

Veel succes!
    • wim1988
      wim1988
      Bronze
      eerlijkheid duurt het langst.
      amen
    • kardago
      kardago
      Bronze
      hallo allemaal
      als eesten bedankt voor alle info en video clips op deze site
      ik heb ook een valse naam en geboortedatum in gevuld bij poker stars omdat ik niet wilde pokeren om geld 2 jaar later staat er al 500 dollar om mijn account allemaal gewonnen natuurlijk en wil graag verder pokeren en hogere limit gaan spelen
      maar zit nog met die valse naam en geboortedatum in mij maag ben natuurlijk wel ouder dan 18 ben 32 jaar hoe kan ik dat het besten aanpakken wil mijn dollars natuurlijk niet kwijt

mgv Kardago
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Denk dat ook hier de eerlijke weg misschien het meest kans op succes heeft. Al heb je hier al wel geld op je account staan, wat de situatie niet zo makkelijk maakt.

Geld eerst erafhalen is niet echt een optie omdat je altijd ID-check moet doen en als je dan pas je uitleg geeft, zullen ze niet zo blij zijn!

Ik zou dus eerlijk de support mailen en hopen op een goed bericht terug!
      Playertransfer is misschien wel een optie, maar dat weet ik niet zeker! ;)
    • 1
    • 2