AAxx UTG

• Timmaywin
      Timmaywin
      Bronze
      Omaha, leuk spelletje, maar toch heel anders dan holdem, vandaar dat ik graag wat commentaar wil op deze hand. Als ik hem terugzie denk ik, wat slecht gespeeld, AAxx in vroege positie is niet makkelijk, vooral niet met zo'n flop..... fold was waarschijnlijk het beste geweest op de turn, maar ik dacht hem van de hand af te bluffen vanwege het feit dat ik de aas had. Slecht plan achteraf...

PokerStars Pot-Limit Omaha, $0.02 BB (6 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

BB ($1.02)
      Hero (UTG) ($1)
      MP ($1.22)
      CO ($2.46)
      Button ($4.79)
      SB ($4)

Preflop: Hero is UTG with A, A, 8, 9
      Hero calls $0.02, 4 folds, BB checks

Flop: ($0.05) 9, 4, 8 (2 players)
      BB checks, Hero bets $0.04, BB raises to $0.08, Hero calls $0.04

Turn: ($0.21) 10 (2 players)
      BB bets $0.12, Hero raises to $0.56, BB raises to $0.92 (All-In), Hero calls $0.34 (All-In)

River: ($2.01) 5 (2 players, 2 all-in)

Total pot: $2.01 | Rake: $0.10

Results:
      BB had Q, 3, J, K (straight, Queen high).
      Hero had A, A, 8, 9 (two pair, nines and eights).
      Outcome: BB won $1.91
  • 3 antwoorden
    • Beastofterror
      Beastofterror
      Bronze
      Ik vind het op zich nog niet eens zo heel slecht gespeeld. Omaha is het spel van de nuts en jij had die geblockt. Als dit nou een hogere stake was dan was het zeer well played maar bij PL2 is het verstandiger om de handen echt te hebben, want er wordt altijd wel een reden gevonden om te callen. Ik had de flop zelf gerepot en de turn gefold. Ben benieuw wat marple hiervan vind.

Zeg net de preflop play en daar ben ik het niet mee eens gewoon potten die handel.
    • Leondoro
      Leondoro
      Bronze
      Ben geen fan van blocker plays op zo'n lage limiet.
      Ze folden veel te weinig (lage flushes / straat / sets) waardoor dit erg verliesgevend is.

Preflop gewoon raisen trouwens, flop cbetten en op die minr kan je imo t beste of folden of doorraisen.
      Callen en de turn gaan bluffen is het slechtste wat je kunt doen iig! ;)
    • Timmaywin
      Timmaywin
      Bronze
      fijn dat de handjudge ok wakker is... :(