Nl 10 - Kk

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      moet ik hier de flop nog c-betten, of niet? imo beat ik vrij weinig, enkel iets van jj of qq, dus besluit ik maar te checken. villian zijn bet is relatief klein, maar ik geloof niet dat hij hier handjes als jj of qq zelf gaat uitbetten, dus besluit ik maar te folden..

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $12,46
      BU:
      $9,81

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with K:heart: , K:spade:
      5 folds, BU raises to $0,50, Hero raises to $1,70, BB folds, BU calls $1,20.

Flop: ($3,50) A:club: , T:heart: , T:spade: (2 players)
      Hero checks, BU bets $1,66, Hero folds, BU gets uncalled bet back.

Final Pot: $3,50
  • 5 antwoorden
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Moeilijk. Ik call hier wel omdat je veel zwakte toont en omdat JJ of pakweg 88 hier gaat betten ter protectie. Je kan hier immers loose ge3bet hebben vanuit sb met KQ, KJ of dergelijke en je geeft met je check aan dat je niet gehit hebt. Vind het wel goed dat je niet bet omdat je slechts weinig slechter kan doen callen, maar imo gaat slechter dus wel betten...

Benieuwd wat de judge zegt...
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Ja ik vind ch/fold fine!

QQ, JJ enzo checkt hier wel behind omdat er geen value in een bet zit. Same for you.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      ik cbet zelf wel halfpot :)
      Vaak zullen ze toch nog broadway handen callen , zeker uit hun stealing range.
      Ook elk pp callt enz.
      Als jij dan gewoon halfpot bet neem je zo vaak de pot terwijl het zo goedkoop is :)
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Dit is zowat de range die daar callt: TT+,AQs+,KQs,AQo+
      Dit zijn 50 combo's. 28 combo's daarvan hebben je beat. Waarom zou je dan betten? Plus het feit dat enkel beter callt. Je zegt dat pockets daar nog callen maar ik zie QQ ofzo daar zelden callen, misschien wel een turnbet na zijn chbehind.
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Dit is zowat de range die daar callt: TT+,AQs+,KQs,AQo+
      Dit zijn 50 combo's. 28 combo's daarvan hebben je beat. Waarom zou je dan betten? Plus het feit dat enkel beter callt. Je zegt dat pockets daar nog callen maar ik zie QQ ofzo daar zelden callen, misschien wel een turnbet na zijn chbehind.
      Zijn range is hier nog wel wat groter hoor, ze callen nog vaak genoeg met wat random pocket pairs, sowieso (niet te groot) contibetten op dit board, als jij het niet doet zet hij je zonder A toch wel van je (betere) hand af.