GoldStrategypunten kopen in de Pokerstrategyshop voor 3 maanden

• sweetluckies
      sweetluckies
      Bronze
      Hallo beste mensen,

Ik heb een vraagje. Ik wil d.m.v. het aanschaffen van een gold package in de shop voor 3 maanden punten kopen, aanschaffen en zo automatisch gold status krijgen.

Maar als je je bestelling invoert dan loopt die periode als je het vandaag zou doen van 28 december t/m eind februari zodat ik niet de volledig 3 maanden krijg.
      Kan ik dan beter per 1 januari bestellen zodat ik nog een volledige maand te gaan heb ??? Het systeem doeet het niet dan automatisch van 28 december tm 28 maart zodat mensen ook halverwege de maand in kunnen stappen. ???

Wel een beetje vreemd ,nou ik hoor het graag van iemand zo snel mogelijk van Pokerstrategy die daar verstand van heeft zodat ik mijn gold package kan aanschaffen..

Groetjes sweetluckies
  • 15 antwoorden
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Waarom zal je dat kopen? Gold grinden is zo makkelijk, 1 dagje werk. :rolleyes:
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
      Waarom zal je dat kopen? Gold grinden is zo makkelijk, 1 dagje werk. :rolleyes:
      Ligt natuurlijk aan je skills. Als je door 500SP bij elkaar te grinden $30 verlies maakt (die je anders niet gemaakt zou hebben) dan kun je in principe beter een gold package kopen.

Daarnaast kun je door een package te kopen de tijd die je nu niet hoeft te spenderen aan low-stakes grinden (meeste spelers die gold willen worden zullen geen mid-/hi-stakes spelers zijn) besteden aan het bestuderen van de gold content om je game te improven.....keuzes keuzes :P .

OT: Dit lijkt me een foutje in het systeem. Zou je vandaag een package bestellen dan krijg je slechts 2 maanden i.p.v. 3. Lijkt me niet de bedoeling. Even een reactie van PS afwachten.
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey sweetluckies,

Bedankt voor jouw interesse in ons product.

Als je een package voor drie maanden koopt, dan telt het altijd voor drie maanden, op welke dag je het package ook aanschaft.

Je krijgt namelijk onmiddellijk een hogere status (in dit geval dus Gold), maar de punten worden pas toegevoegd aan het begin van de volgende maand. Op die manier geniet je nu dus in december van de Gold status en dan nog eens de beloofde drie maanden - januari, februari en maart. Het hangt volledig af van wat je zelf wil, maar in theorie is het op dit moment net iets meer +EV om te wachten tot begin januari om jouw bestelling te plaatsen, aangezien je dan stiekem bijna 4 maanden geniet van de hogere status ;)

Ik hoop dat het zo wat duidelijk is? Ik zie wel dat jouw bestelling inmiddels "cancelled" is, dus dien je deze te herstarten. Een handig nieuwsbericht met meer informatie omtrent de points shop, vind je hier:
      http://nl.pokerstrategy.com/buy-points/how-to/

Aarzel zeker niet om me opnieuw te contacteren als je verdere vragen hebt!
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Speel ook niet tracked. ;)
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
      Speel ook niet tracked. ;)
      Dus als je dan onze Gold content zou willen bekijken, wat doe je dan? Je speelt ofwel toch tracked of je koopt het in de shop... Zie het probleem niet en vond jouw bijdrage in feite zelf ook niet erg nuttig, maar goed.

Laten we het wel on topic houden, zodat deze user zijn antwoord niet misloopt ;)
    • sweetluckies
      sweetluckies
      Bronze
      Beste TimPS,

Bedankt voor je goede advies ! Aan deze informatie heb ik tenminste wat.

Dan wacht ik even tot begin januari en dan ga ik het Goldpackage bestellen.

In inderdaad de reden is dat ook het meeste speel op Pokerstars op een niet getrackde account door Pokerstrategy. Anders had ik allang Gold star status behaald.

Ik heb nog wel een getrackde account bij Poker 770 maar ik heb het een beetje gehad met het Ipoker netwerk, daar vallen zo verschrikkelijk veel bad beats in vergelijking met Pokerstars dat ik dat Ipoker netwerk niet meer vertrouw en die software echt volgens mij rigged is.

Bovendien speel ik bij Pokerstars wel winsgevend maar jammer genoeg kan die account niet gelinked worden aan Pokerstrategy.

In inderdaad ik wil dus mijn skills op andere vlakken proberen te verbeteren en besluit daarom het package te kopen ipv het bevoorbeeld vrij te spelen via Poker 770 terwijl ik dit netwerk niet vertrouw en dus ook op langere termijn geld verlies.

Maakt het nog uit in welke week van januari ik het Gold Package aanschaf om zo die vier maanden te krijgen ???

Groetjes en bedankt voor je advies! P.s. ik hoor nog graag in welke week jij het dan zou kopen okay ?

Sweetluckies
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey sweetluckies,

Bedankt voor jouw antwoord!

Ik persoonlijk zou het package op 2 januari kopen, dan profiteer je de hele maand januari van de Gold status én in februari, maart en april. Bijna vier maanden dus :)
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Dat Ipoker rigged zou zijn is uiteraard geen beste reden om er niet te spelen. Zeg dan gewoon dat het type tegenstander op Stars je beter ligt. Neem maar van mij aan dat een rigged site die expres die boel tilt in de vorm van beats geven enz. niet online komt en al zeker geen partner van PokerStrategy wordt.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Een site met slechtere spelers zorgt automatisch ook vaker voor beats, simpelweg omdat ze meer handen naar de showdown brengen en daar soms ugly lucky zijn.

Uiteindelijk zou het echter winstgevender moeten zijn, want meestal krijg jij het er dan met de beste hand in.

Zie het maar zo: je kunt alleen een bad beat oplopen wanneer je het er met de beste hand in hebt gekregen. Deel jij meer bad beats uit, dan klopt je spel niet.

Succes!
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout
      Een site met slechtere spelers zorgt automatisch ook vaker voor beats!
      is een verkeerde opvatting 't is niet omdat ze meer handen spelen dat ze vaker gaan winnen met kuthanden..

Oorspronkelijk gepost door sweetluckies
      dat ik dat Ipoker netwerk niet meer vertrouw en die software echt volgens mij rigged is.
      :facepalm:
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door noisecore
      is een verkeerde opvatting 't is niet omdat ze meer handen spelen dat ze vaker gaan winnen met kuthanden..
      Zowel Zeezout als jij hebben beide gelijk. Het is maar net waar je de klemtoon en de nadruk op legt. Procentueel gezien zal een fish niet meer kans hebben met een k*thand dan een reg. Absoluut gezien zul je echter veel vaker tegen een k*thand verliezen vs. een fish dan tegen een reg.

Een goede speler gaat geen UTG raise callen met 37o om vervolgens een F en T cbet te callen met een paar 3-en terwijl er een A op de flop ligt. Als deze fish dan two pair op de river hit en daarmee jouw AK beat dan verlies je wel degelijk van een k*thand waarvan je never nooit niet van een goede speler verloren zou hebben.

Samengevat: Aangezien je ook meer handen tegen deze fish zal winnen vanwege de handen die hij/zij speelt zal je procentueel gezien baat hebben bij zijn speelstijl. Echter zal zijn speelstijl er ook voor zorgen dat je in totale aantallen van meer slechte handen verliest t.o.v. een goede speler.
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Pstrats
      Oorspronkelijk gepost door noisecore
      Zowel Zeezout als jij hebben beide gelijk. Het is maar net waar je de klemtoon en de nadruk op legt. Procentueel gezien zal een fish niet meer kans hebben met een k*thand dan een reg. Absoluut gezien zul je echter veel vaker tegen een k*thand verliezen vs. een fish dan tegen een reg.

Een goede speler gaat geen UTG raise callen met 37o om vervolgens een F en T cbet te callen met een paar 3-en terwijl er een A op de flop ligt. Als deze fish dan two pair op de river hit en daarmee jouw AK beat dan verlies je wel degelijk van een k*thand waarvan je never nooit niet van een goede speler verloren zou hebben.

Samengevat: Aangezien je ook meer handen tegen deze fish zal winnen vanwege de handen die hij/zij speelt zal je procentueel gezien baat hebben bij zijn speelstijl. Echter zal zijn speelstijl er ook voor zorgen dat je in totale aantallen van meer slechte handen verliest t.o.v. een goede speler.
      is compleet irrelevant want je moet rekening houden met de verhouding van het aantal handen dat je tegen elke tegenstander speelt

en of dat dan om QJ gaat of 73 je procentuele winstkans blijft dezelfde als je Top pair vs middle pair (no draw) postflop speelt
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Is inderdaad 'compleet irrelevant' als mindset geen onderdeel van het pokerspel zou zijn. Echter gezien het aantal posts op dit forum m.b.t. bad beats, (soft) tilt en rigged pokerrooms laten mensen zich wel degelijk beïnvloeden door dergelijke beats. Mensen zijn geen robots en om die reden is het imo wel degelijk van belang om je bewust te zijn van statistieken, percentages, absolute aantallen en hoe een bepaald type speler je emoties en daarmee vaak je spel kan beïnvloeden.

Als jij het stadium voorbij bent (of zelfs nooit gehad hebt) waarin je je spel/visie liet beïnvloeden door een (serie) beats van slechte spelers, dan heb ik groot respect voor je en kijk tegen je op. Voor de mensen die hier nog wel gevoelig voor zijn (waaronder ikzelf) lijkt onderscheid maken tussen stastistiek en emotie mij wel degelijk relevant.

Just my 2 cents.
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Lees zeker ook even dit, sweetluckies! :)

http://nl.pokerstrategy.com/news/pokerstrategy/Points-Shop-Promo:-5x-Gold,-3x-Platinum-en-1x-Diamond-packages-te-winnen!_55125/