Nl 10 - Ak

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      zelfde villian als de KK hand. villian besluit al diverse keren te limpen voor de flop, om vervolgens een isolatie raise van mijn kant te callen. ik bet hier uit voor value, maar ook als protectie tegen eventuele draws, waarna villian raised. ik zie hem dit met setjes doen, maar ik geloof dat er ook zat draws en Ax handjes in zijn range zitten. bet-broke of bet fold?

Known players:
      Position:
      Stack
      UTG2:
      $14,02
      Hero:
      $10,21

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with A:diamond: , K:club:
      UTG1 folds, UTG2 calls $0,10, 2 folds, Hero raises to $0,50, 4 folds, UTG2 calls $0,40.

Flop: ($1,15) A:heart: , 7:heart: , 4:heart: (2 players)
      UTG2 checks, Hero bets $0,8, UTG2 raises to $2,00, Hero folds, UTG2 gets uncalled bet back.

Final Pot: $2,75
  • 3 antwoorden
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Moeilijk, broke gaan, lijkt mij zonder K :heart: erbij zeker niet goed. Je zou kunnen callen en turn herevalueren, maar hij zet bijna zeker door en buiten K, kan je eigenlijk niet improven, dus moet je eigenlijk elke turn dan ook wel callen. River zie ik hem dan sterke flushdraws wel opgeven of AQ type of hands en kan je dan rustig behind checken en bij bet wel folden. Maar dan heb je toch ook al snel de helft van je stack erin zitten met uiteindelijk zeer marginale hand

Ik denk dat b/f hier dus altijd beste line is, al is het zeer lelijk met TPTK te moeten b/f
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      bet fold is tegen de meeste fishy villains hier goed omdat ze vaak wel passief en stationachtig zijn. Tprobleem is dat ik zie dat hij 8AF heeft wat wel extreem veel is (al is dit op een klein sample). Als je hem postflop nog al handen zo agressief hebt zien spelen vind ik een reraise hier dan wel weer goed. Als je dit nog niet weet vind ik de safety way = fold fine
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik heb deze week ook een gelijkaardige hand gehad waarbij ik close to pot bet op de flop (dus ik zou hier wel iets groter betten) en een aggro fish me op zo'n flop reraist. Ik heb daar AA gefold en dat lijkt me ook zonder verdere reads de beste optie.

De range waarmee hij je hier reraist bevat sets, two pairs, een flush of A met een :heart: . Daartegen doe je het gewoon niet al te best. :(