SSS bevalt prima!

• robbieronalds
      robbieronalds
      Bronze
      Ik heb mijn eerste dag poker erop zitten en ik moet zeggen dat die SSS voor mij erg goed heeft uitgepakt vandaag.

Ik heb mijn 50$ startkapitaal in minder dan 4uur weten te verdubbelen. Mijn bankroll is nu net iets over de 100 dollar. :heart:

:D

Groetjes Rob
  • 14 antwoorden
    • hsJ2k7
      hsJ2k7
      Bronze
      Damn, mij lukt het niet echt :(
      Ik blijf ongeveer even staan... dan weer iets meer of iets minder.
      Eerlijk gezegd vindt ik sss maar saai :p maarja ik moet toch maar eerst even mn br opbouwen voordat ik iets anders kan doen..

Maar iig leuk dat het bij jou goed gaat :)

gr Rik
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      das een mooi resultaat :D
      bij mij gaat het ook redelijk goed vooruit nu, vooral omdat ik tegenwoordig niet dubble up maar tripple up met KK/AA/AK/QQ e.d.
      Hoeveel tafels doe je tegelijk?

groeten
    • robbieronalds
      robbieronalds
      Bronze
      Hè jammer dat het bij jou nog niet wil lukken. Komt goed als je je maar geen gekke dingen gaat doen;)

Ik probeer het leuk te houden door 4/5 tafel tegelijk te spelen.:) dit houd de vaart er een beetje in!

Succes!
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      ik speel zelf geen SSS, meer een eigen variant op BSS en dan SH

Probleem is dat ik niet echt veel winst maak, gelukkig maak ik ook geen verlies meer

Ben van plan woensdag as een strikte SSS sessie te gaan houden op een aantal tafels tegelijk

kijken of ik mijn BR kan laten groeien
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      cool,

niet boos worden als je binnenkort weer keihard onderuit gaat!
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Voor mij werkt SSS wel, maar langzaam. Dit komt ook wel omdat ik nu op microlimits speel, maar heb mn bankroll weer van $15 naar $40 weten op te krikken.
      Ik heb nu eindelijk gezien dat je met wat geduld van een kleine BR weer iets moois kunt maken, in plaats van m'n laatste $20 op NL100 gaan spelen :P wat ik eerst altijd deed.
      Ik had denk ik al wel meer kunnen hebben maar de laatste dagen is het echt up en down. Geen upswing, geen echte downswing, maar het kan beter.
      Voordeel van SSS is dat ik vrijwel niet meer broke kan gaan, of het moet wel HEEL gek worden. Dat is wel een mooie ervan. Zolang als je op de limiet blijft waar je hoort, en je speelt goed dan kan het alleen maar omhoog.

Succes en ga zo door :) maar houd wel in de gaten, als je $50 verdubbelt in een dag heb je of heeel veel geluk gehad, of je hebt op een te hoog limiet gespeeld.

Mag ik vragen welke limiet je bent begonnen?
    • robbieronalds
      robbieronalds
      Bronze
      Ik speel op dit moment SSS op NL20. Ikweet dat dit voor mijn BR één limiet te hoog is, maar als ik op NL10 speel, heb ik vaak het probleem van concentratie verlies.
      Ondanks het nodige risico dat ik broke had kunnen gaanis het vrij goed gegaan en ben ik idd in een upswing terecht gekomen. op 1 tafel kreeg ik zelfs achtereen volgens KK-AA-JJ en nog eens AA op de BB. Dit is geluk, dat weet ik. Ook had ik 1 hand veel geluk want ik zat met KK tegen AA en het was er allemaal preflop ingegaan en ik hitte een runner runner straat. :D
      Ik ga gewoon lekker door met waar ik mee bezig ben.
      Ik sta nu inmiddels op 115$.

Groeten
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Leuk om te horen dat het zo goed gaat! Ik denk wel dat je nu in een upswing zit, want verdubbelen is wel erg veel wanneer je exact Shortstackstrategie speelt. Maar wees er blij mee!

Succes aan de tafels!
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Succes ermee dan

Toch een tip, als het even minder gaat, probeer 10NL, raad ik je echt aan, ik heb er al 3 BRtjes op zitten door op veel te hoge limieten te spelen. Dus ik spreek uit ervaring ;) Nu ga ik stabiel weer omhoog met mn laatste centjes :) en ik speel 0,01/0,02 op het moment $30 in 3 dagen is toch niet verkeerd met $1 buyins

Trouwens als je een keer wilt lachen over hoe mensen spelen raad ik je echt NL5 aan, niet te geloven wat je daar ziet :P
    • hsJ2k7
      hsJ2k7
      Bronze
      Bij mij gaat het nu ook lekker.
      Heb nu 10$ winst ofzo in 2 uur..
      Ik ben op stars aant spelen en het bevalt me eigelijk beter dan sss op titan, dat is jammer want daar verdien ik ps-points :P
      Maarja ik ga nog even door, br beetje omhoog krikken en dan weer op titan verder gaan.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      0,01/0,02 op het moment $30 in 3 dagen is toch niet verkeerd met $1 buyins

ga niet met 1$ aan een .01/.02 tafel zitten, is niet slim.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Krijg de indruk dat het nieuwe jaar tot dusver goed verloopt voor de meeste onder ons. Hoop dat dit zich doorzet! :D
    • robbieronalds
      robbieronalds
      Bronze
      Dat kun je wel zeggen. Wel heb ik gistere nog enkele vervelende bad beats om mijn oren gekregen. Wel heb ik nu al status zilver bereikt:)
    • BasdeK
      BasdeK
      Bronze
      Ja bij mij gaat het nog niet super.. sta nu op 53$, schiet niet echt op.. maarja geduld is een schone zaak :O

Altijd blijven lachen zeg maar