5,50 ,6200 man, eindspel JJ na raise!

• LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      PokerStars - $5+$0.50|22500/45000 NL (9 max) - Holdem - 8 players
      Hand converted by PokerTracker 3: http://www.pokertracker.com

yapi_yapo55 (UTG+1): 1,309,893.00
      FantomAsasin (MP): 459,903.00
      vlierhuis (MP+1): 1,423,832.00 (Ben ik)
      ANACONDA 22 (CO): 2,650,060.00
      vvst063 (BTN): 289,478.00
      Buncher (SB): 601,416.00
      Akeen (BB): 676,522.00
      HUmiss (UTG): 1,529,329.00

yapi_yapo55 posts ante 5,625.00, FantomAsasin posts ante 5,625.00, vlierhuis posts ante 5,625.00, ANACONDA 22 posts ante 5,625.00, vvst063 posts ante 5,625.00, Buncher posts ante 5,625.00, Akeen posts ante 5,625.00, HUmiss posts ante 5,625.00, Buncher posts SB 22,500.00, Akeen posts BB 45,000.00

Pre Flop: (112500.00) vlierhuis has J :heart: J :club:

fold, yapi_yapo55 raises to 91,100.00, fold, vlierhuis calls 91,100.00, fold, fold, fold, fold

Flop: (294700.00, 2 players) 3 :heart: 6 :diamond: A :heart:
      yapi_yapo55 checks, vlierhuis bets 180,000.00, yapi_yapo55 calls 180,000.00

Turn: (654700.00, 2 players) 9 :diamond:
      yapi_yapo55 checks, vlierhuis bets 360,000.00, yapi_yapo55 calls 360,000.00

River: (1374700.00, 2 players) 9 :heart:
      yapi_yapo55 checks, vlierhuis checks

Mijn eerste MTT gelijk bij de laatste 15 geeindigd wel netjes dacht ik zo :s_cool: nu hopen dat het morgen weer zo gaat, haha!

Ik ben benieuwd hoe jullie deze hand gespeeld hadden? Ik vind zijn check op de turn zwak, dus bet ik hier, hij callt dus begin me al af te vragen of hij toch een Aas heeft, ik bet op de turn nog eens om geen zwakte te tonen en nadat hij weer callt besluit ik om op de river maar te check-folden.

Ik zal later laten weten wat hij had!

Groetjes Rik
  • 7 antwoorden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      preflop en flop standaard, turn vind ik eig ook wel fine voor value te krijgen van lage pockets en eventueel flushdraws die hij heeft. Een AJ AQ AK zal hij normaal wel doorbetten op de turn.

River is voor mij ook een check behind.

mijn guess is dat hij 99 of TT heeft.
    • vietlam
      vietlam
      Bronze
      hij heeft dus quads?

ik check flop behind.
      bet turn en check river.

we krijgen namelijk toch geen 2 streets of value van middel pair als we flop en turn betten. Denk dat ons range meestal bestaat uit handen die zijn middel pair beat, als hij dat heeft. Door flop te checken en hier op de turn te betten krijgen we vaker value van mid pair.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door vietlam
      hij heeft dus quads?

ik check flop behind.
      bet turn en check river.

we krijgen namelijk toch geen 2 streets of value van middel pair als we flop en turn betten. Denk dat ons range meestal bestaat uit handen die zijn middel pair beat, als hij dat heeft. Door flop te checken en hier op de turn te betten krijgen we vaker value van mid pair.
      haha dit dus, ik had de hand verkeerd gezien, dacht dat hij cbette en dan ging checken.

ik check dus ook flop behind en bet turn en check river opnieuw.

wat denken jullie eig van een 1/5de potbet op river fzo om ng een klein beetje value te halen uit zen middel pair? Ik doe het nooit, maar ik denk dat hij vaak gaat callen omdat de bet zo klein is mr ben niet zeker.

En je moet wel zeker weten dat hij niet capabel is om er dan over te shoven als bluff.
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Ik zal hem nooit op een pocket pair zetten, dan QQ of KK maar nooit lager, dan zou hij niet betten vanuit EP lijkt mij.

Ik denk dat als ik behind check op de turn hij mij nooit op een Aas zet. Daarom bet ik op de flop.Maar nadat ik gecalled word kan ik denk ik toch beter checken op de turn. Hier is een second barrel wel zo veel dat mijn hele stack eraan gaat, ik sta 5e van de nog 15 spelers, zo gaat mij hele stack eraan hier, terwijl ik niet zeker weet of ik de beste hand heb.
      Wat vinden jullie hiervan?

Ik zal straks laten horen wat hij had!
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door rikvlierhuis
      Ik zal hem nooit op een pocket pair zetten, dan QQ of KK maar nooit lager, dan zou hij niet betten vanuit EP lijkt mij.

Ik denk dat als ik behind check op de turn hij mij nooit op een Aas zet. Daarom bet ik op de flop.Maar nadat ik gecalled word kan ik denk ik toch beter checken op de turn. Hier is een second barrel wel zo veel dat mijn hele stack eraan gaat, ik sta 5e van de nog 15 spelers, zo gaat mij hele stack eraan hier, terwijl ik niet zeker weet of ik de beste hand heb.
      Wat vinden jullie hiervan?

Ik zal straks laten horen wat hij had!
      het lijkt mij alsof je helemaal niet weet of je nu aan het valuebetten of bluffen bent. Klopt dit?

KK en QQ moeten hier imo altijd cbetten.

als hij die flop gaat checken dan heeft hij gwn vaak iets waar hij nr showdown mee wilt maar dat jij wel beat hebt. Als je de flop direct gaat betten komt dat sterker over dan je hand eig is of minstens even sterk en ga je value missen van slechter.

daarom check behind de flop zodat hij ook gaat denken dat je niets hebt en zen pp goed is. Op de turn kan je daar value van krijgen. Als hij nu op de river A5 laat zie fzo weet je dit en kan je dat noten dat hij weak toppairs opent in ep en weak gaat spelen en kan je veel meer druk op hem gaan zetten later.

Of zo zie ik het toch.
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      nee het klopt dat ik inderdaad niet had nagedacht of ik nou aan het bluffen was of voor value speelde, ik wilde dus eigenlijk bluffen, want ik wou de Aas representen, terwijl ik deze niet had, een beetje overplayed ofzo denk ik dan he?

Zo had ik er nog niet over nagedacht, zoals je zegt dat hij hier dus elk slechter paar zal gaan folden en ik alleen value krijg van deze handen wanneer ik hier gewoon behind check en de turn zou gaan betten, omdat hij dan denkt dat ik hier niets heb.

Deze jongen had dus A10.Ik had hem hier toch echt niet op een Aas omdat hij hem checkte op de flop. En had niet verwacht dat hij een A10 zou openen in EP.Een AQs of AK wel, maar dan zou hij doorbetten op de flop.

Hierna had ik bijna geen stack meer en vloog er dan ook uit als 12e. Jammer!

Bedankt voor de tips!! Leer hier veel van
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Ik check ook wel de flop.
      Ik verwacht dat hij flushdraws vaak zal doorbetten en van lage pairtjes haal je op de turn ook wel value.
      Door de flop te checken en de turn te betten zorg je voor meer potcontrole en geraak je makkelijker tot de river wat je wilt met je showdownvalue.