Doorverwezen vriend

• LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Beste,

Ik had gisteren een vriend doorverwezen via mijn link.

Toen ik hem niet onmiddellijk zag staan tussen mijn doorverwezen vrienden, heb ik dus onmiddellijk support gecontacteerd. Dit was binnen het UUR nadat zijn account werd gemaakt!

Nu krijg ik via support een bericht terug dat dit niet meer op te lossen is, doordat ik een foute link zou gebruikt hebben. ?(

Echter heb ik mijn persoonlijke link via een MSNgesprek doorgestuurd en is het dus onmogelijk dat hij een andere of foute link heeft gebruikt. Ook vertelde hij mij zeker te zijn deze link gebruikt te hebben.

Is het dus echt niet meer mogelijk om dit aan te passen? Wetende dat ik onmiddellijk support heb gecontacteerd.

Indien een admin het ticket hoeft te weten: #3956148

Met vriendelijke groeten,

LgnDe
  • 9 antwoorden
    • LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      .
    • Shark774
      Shark774
      Bronze
      Het duurt altijd even tot doorverwezen vrienden erbij staan, soms zelfs 1-2 dagen. Dus wacht maar even en nee het kan nooit meer opgelost worden mocht het fout zijn gegaan.

Staat in de voorwaarden.
    • LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Shark774
      Het duurt altijd even tot doorverwezen vrienden erbij staan, soms zelfs 1-2 dagen. Dus wacht maar even en nee het kan nooit meer opgelost worden mocht het fout zijn gegaan.

Staat in de voorwaarden.

Arg dit is wel ***, zeker als je het onmiddellijk meldt na zijn registratie. Volgens mij heeft hij zelf zijn 50$ dollar nog niet gekregen, dus moet het toch nog aan te passen zijn hoop ik.
    • Shark774
      Shark774
      Bronze
      Nah, kan echt niet. Maar laat hem gwn de quiz doen en de 50$ ontvangen, en heb geduld.

Als hij de link gebruikt heeft moet ie in de doorverwezen vrienden komen en dat kan even duren, zo niet dan lult ie maar wat.
    • LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Shark774
      Nah, kan echt niet. Maar laat hem gwn de quiz doen en de 50$ ontvangen, en heb geduld.

Als hij de link gebruikt heeft moet ie in de doorverwezen vrienden komen en dat kan even duren, zo niet dan lult ie maar wat.
      Lol ik ken hem goed, en hij kende deze site niet. Dus moet hij zich zowiezo via mijn link hebben geregistreerd.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Het klopt dat een persoon idd niet meteen zichtbaar is. Dus ik vrees dat er niks anders op zit dan wachten en hopen dat hij nog in lijst komt.
    • LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pcbeem
      Het klopt dat een persoon idd niet meteen zichtbaar is. Dus ik vrees dat er niks anders op zit dan wachten en hopen dat hij nog in lijst komt.
      Hopelijk komt hij er nog tussen. Hoe kun je dan eigenlijk nagaan of de (mijn) link wel werkt?

Want ik ga misschien een TAF website maken :coolface: . Zou wel handig zijn dat mijn vriend bij mijn doorgewezen vrienden komt, dan weet ik zeker dat mijn TAF-link correct werkt.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Nou als deze vriend in je lijst komt werkt ie en anders lijkt me dat er problemen zijn......
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Ik heb je even een ticket gestuurd ;)