Instellingen

• djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Heb WH gedownload, maar snap er niet veel van hoe het zit met instellingen. Ik kan bijvoorbeeld nergens de belangrijke tafeldingen veranderen, zoals preflop blind tabs en postflop pot tabs?

Ik kom alleen maar wat basisinstellingen tegen die je kunt aanvinken maar nergens een uitgebreid tafelmenu...

Ook zou ik graag de software in het Engels hebben, maar ik kan dit ook nergens veranderen?

wat ik o.a. zou willen instellen:
      -vaste plaats aan tafel
      -Engels
      -betslider met 2.5x preflop en 2/3 pot postflop
      -Ander kaartdek (zo'n hele simpele)

Ik kan het nog steeds nergens vinden, zijn die er niet of zie ik iets over het hoofd?
  • 3 antwoorden
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      niemand? Ik dacht er zal vast wel ergens een knop zitten waar dat kan, dat zijn toch behoorlijk standaard dingen op een site?

Bij pokerstars zit het ook al zo verborgen bijvoorbeeld, dat je op die chip tray moet drukken.
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Helaas is de iPoker software zeer beperkt wat mogelijkheden betreft, maar om jouw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden:

-vaste plaats aan tafel: Options -> Table View -> Auto Center aanvinken (zit je altijd in het midden onderaan de tafel.)

-Engels: Software de-installeren en opnieuw downloaden + installeren via de Engelse PS.com community (directe LINK naar download.)

- betslider: Niet aan te passen.

- Ander kaartdeck: Niet binnen de software aan te passen.
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Jammer, bedankt en gelukkig is de HH nog wel in Engels...