NL10 KK bb vs sb - Uitleg van Rogier svp..

• ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze
      Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 8 players - View hand 1575113
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

MP1: $7.00
      MP2: $10.10
      CO: $4.70
      BTN: $4.15
      SB: $10.88
      Hero (BB): $10.00
      UTG: $10.30
      UTG+1: $6.56

Pre Flop: ($0.15) Hero is BB with K :spade: K :club:
      6 folds, SB raises to $0.38, Hero raises to $1.30, SB calls $0.92

Flop: ($2.60) 9 :diamond: 2 :heart: 5 :diamond: (2 players)
      SB checks, Hero bets $1.50, SB calls $1.50

Turn: ($5.60) 2 :spade: (2 players)
      SB checks, Hero bets $3.50, SB calls $3.50

River: ($12.60) 8 :diamond: (2 players)
      SB bets $4.58 all in, Hero calls $3.70 all in

Final Pot: $20.00
      SB shows A :diamond: 3 :diamond: (a flush, Ace high)
      Hero mucks K :spade: K :club:
      SB wins $19.04
      (Rake: $0.96)

Laatst nog in de coaching over gehad met Rogier. Het blijft godverdomme maar gebeuren. Moet ik gewoon all in shoven op de turn ofzo? Dan laat ik maar wat zogenaamde value liggen, ik word toch elke keer outdrawn op de river.
  • 7 antwoorden
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      als je op de flop rond de 2,10$ bet, kan je op de turn shoven met een potbet. sizing zoals je nu bet is denk ik ook wel oke, gewoon bad beat.. :)
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dopiejopie88
      als je op de flop rond de 2,10$ bet, kan je op de turn shoven met een potbet. sizing zoals je nu bet is denk ik ook wel oke, gewoon bad beat.. :)
      Rogier zei juist dat ik evt. draws op de turn odds moet geven zodat ik de turn groter kan betten en op de river all-in kan gaan.

Ik zie het heel vaak dat ze juist callen met een flushdraw om vervolgens all in shoven met de gehitte flush op de river. Vaak ben ik dan al commited en call ik zuchtend.
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ItsTeddyKGB
      Rogier zei juist dat ik evt. draws op de turn odds moet geven zodat ik de turn groter kan betten en op de river all-in kan gaan.
      Dit snap ik niet helemaal ?(
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door shevas7
      Dit snap ik niet helemaal ?(
      hij callt mn 3bet al. Grote kans dat een 'normale' speler hier dus JJ/QQ/AKo/AKs/AQs vasthoudt. Door 50% op de flop te betten houd je handen als JJ er makkelijker in, dan wanneer ik rond de pot zou betten.

Voortaan maar gewoon Pot flop & turn shove spelen. Ben dat suckout gedoe een beetje zat :rage:
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      ik zie hem hier zijn A high flushdraw sowieso niet zo snel folden, ongeacht of je nou 1/2 pot of 3/4 pot bet. als je hier flop 3/4 bet kan je de turn gewoon easy shoven en zie ik hem nog vaak zat callen. nu moet je een cry call maken, terwijl je weet dat je hier vaak zat gesuckout ben. dan heb ik het er liever op de flop al in..

een overpair als 1010 of jj gaat hij ook never nooit folden op de flop, en handjes als ak 4bet shoven hier wellicht pf al..
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik zal Rogier even vragen om hiernaar te kijken.

Persoonlijk bet ik ook gewoon de flop en turn groter...maar ik zal de reactie van Rogier in de gaten houden :) . Benieuwd wat hij ervan denkt.
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dopiejopie88

Ik zie het heel vaak dat ze juist callen met een flushdraw om vervolgens all in shoven met de gehitte flush op de river. Vaak ben ik dan al commited en call ik zuchtend.
      ik zei wss dat door groot te betten, je je tegenstander niet de correcte odds geeft om te callen voor implieds, in welk geval het geen ramp is als ie callt.

That being said, als je 2 straten allin kan geraken ipv 3 door ~80+% pot te betten is dat op drawy boards bijna altijd de beste optie, ipv 3 straten halfpotten