withdraw

• wim1988
      wim1988
      Bronze
      Beste allemaal,

even ter info voor jullie.
      Ik heb meegedaan aan de 20 dollar free money bij PKR.
      deze heb ik mooi weten uit te breiden naar zo'n 250 dollar
      ik heb mooi mijn 1000PKR punten bij elkaar gesprokkeld en wilde een deel van deze roll gaan uitcashen.

helaas kreeg ik steeds de melding dat de withdraw option nog niet vrij gegeven was.

dus ik heb de support gevraagd wat ik moest doen er is mij vertelt dat ik een first deposit zou moeten doen dat dan de optie voor een withdraw open kwam.

dus ik heb netjes een deposit gemaakt (wilde ik eigenlijk toch al doen) met de bonus code PSVIP20 (hierdoor zou ik nu geen withdraw kunnen doen want ik moet eerst voldoen aan de eisen van deze bonus Deze kan ik overigens nergens vinden)

wat schetst mijn verbazing nog steeds geen mogelijk he.
      ik heb daarna een lange chat sessie gehad met een medewerker die het geloof ik niet echt wil begrijpen.

hopelijk kan Pokerstrategy.com er wat mee?

ik heb de chat sessie toegevoegd als attachment bij dit topic.

HELP!

Vind het eigenlijk geen stijl
      just my 2 cents.

Chat sessie PKR
  • 11 antwoorden
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Lolchat iig.
      Over het probleem zelf kan ik je niet super veel helpen.
      Normaal is het zo dat slechts een deel van je roll restricted is als je $'s gratis krijgt. Dus alleen het deel van je nieuwe bonus zou restricted moeten zijn.
      Misschien probeer je meer uit te cashen dat dat je mag uitcashen?
    • wim1988
      wim1988
      Bronze
      Normaal is het zo dat slechts een deel van je roll restricted is als je $'s gratis krijgt. Dus alleen het deel van je nieuwe bonus zou restricted moeten zijn.

Dit dacht ik dus ook dus vond het verhaal een beetje vreemd wat ik te horen kreeg. en ben er dus ook zeker net mee accoord.

Ik kan helemaal NIET bij de withdraw optie komen.

dat ze zeggen die 30 dollar first deposit is restricted zeg ik OK daar kan ik in komen.
      maar die ik heb 220 dollar verdient met de 20 dollar free money (gelijk tijdig 1020punten verzameld)
      daar boven op heb ik nu een deposit van 30 dollar gedaan (dat zou nodig zijn geweest voor het actief krijgen van mijn withdraw) dat betekent dat er nu 250 dollar op staat.

ik wil 150-200 dollar cashen en dus 50-100 dollar laten staan = meer dan mijn deposit.

ik word binnen 24/48 uur terug gemaild door de cashout man.....
      ben benieuwd.

vind het wel jammer dat er zo raar gedaan wordt want het is opzich een leuke room.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Heb geen ervaring met PKR, maar je hoort er niet zoveel klachten van..
      Ik vrees dat ze misschien een beleid hebben waarbij je kan withdrawen als je 0$ restricted hebt. Zou niet weten waarom, maar dit is een mogelijkheid.
    • wim1988
      wim1988
      Bronze
      elende is dat ik dat dus echt nergens terug kan vinden.
      in de algemene voorwaarden...
    • wim1988
      wim1988
      Bronze
      Dear Wim, This is Gabriel from the Security Team at PKR. Thank you for your recent contact with our Live Support Team. Your withdrawal option is now enabled on your PKR account. Should you require further assistance or information, please reply to this message or chat live with us 24/7, 365 days a year by clicking the Live Chat symbol below. Kind regards, Gabriel PKR Security Team

nou..... tis dan toch gelukt straks thuis even kijken wat voor hobbels er nog aan ID controle's aan gaan zitten komen.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      ID-check kun je wel standaard verwachten natuurlijk, daar kun je nergens omheen. Duurt meestal wel enkele dagen, dus hoop dat het je snel lukt! :)
    • wim1988
      wim1988
      Bronze
      ik heb bij partypoker al vele malen uitgecasht ook bij PS een aantal keer en nog niet 1x om een id gevraagd dus zou maar zo de eerste keer kunnen worden ;)
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Ik heb volgens mij al telkens men ID moeten sturen de eerste keer. Soms zelfs nog een bewijs van adres (factuur).
    • Frisekea
      Frisekea
      Bronze
      Wim, 250$... is dit alleen een upswing? Welke limieten heb je gespeeld en welke spelvariant. Netjes trouwens... ik heb met een nitty BRM er gauw 50$ van weten te maken en uitgecashed...

Edit... m.b.t. de cash-out... het gaat daar allemaal wel zeer sloom, maar het ging wel in 1x goed (weekje op moeten wachten!)
    • wim1988
      wim1988
      Bronze
      daar zit wel een mooi swing tussen van 1 MTT ship.
      maar er zitten daar zoveel vissen dat je er redelijk + EV kan spelen
      ik speel momenteel 3,45 DON's en wat MTT's
    • wim1988
      wim1988
      Bronze
      nou nu 1 week later heb ik netjes het geld op mijn moneybookers ontvangen.
      zonder verder moeilijke vragen het duurt even maar dan lossen ze het wel netjes op :D