NL5: AQo

• deskcompmedion
      deskcompmedion
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.03/$0.05 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      CO:
      $4.92
      BU:
      $1.43
      SB:
      $6.11
      BB:
      $1.43
      UTG2:
      $4.77
      MP1:
      $4.07
      MP2 (Hero):
      $7.28
      MP3:
      $2.55

Preflop: Hero is MP2 with A, Q.
      2 folds, Hero raises to $0.18, 3 folds, SB calls $0.15, BB folds.

Flop: ($0.41) A, Q, K (2 players)
      SB bets $0.23, Hero calls $0.23.

Turn: ($0.87) 9 (2 players)
      SB bets $0.87, Hero folds, SB gets uncalled bet back.

Final Pot: $0.87.

Villan 9/4/3.3/10/53/1.5/33/0/24/192 VPIP/PFR/Ag/Ag flop/agg fre flop/ agg turn/ agg fact turn/donkbet/WTSD/#handen

Wat denken jullie?
      Doe ik er goed aan zijn donkbet te callen? (gezien zijn aggressie op de flop) Of was dat een fold?

De turncard veranderd wel niet veel maar gezien zijn agressie denk ik wel dat ik moest folden...
  • 5 antwoorden
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Lijkt mij easy call call call en bij check op de river nog een valuebet
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Als hij daar donkt heeft hij veel draws in zijn range imo. Daarom raise ik daar meteen. AA en KK 4bet hij. TJ is hij te tight voor wss. Enkel AK is dus een gevaar...

As played vind ik een fold op de turn goed want ik zie een nit dit niet met minder dan AQ doen en heeft dus zowat altijd QQ of AK imo
    • deskcompmedion
      deskcompmedion
      Bronze
      Alvast bedankt voor de reacties, ik was er precies vergeten bij te vermelden dat zijn 3bet percentage 0% was. :facepalm:
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Dat is natuurlijk varriance en AA/KK zal hij waarschijnlijk wel 3betten(AA toch zeker), maar je moet hier dus zeker AK/QQ mee in zijn range pakken en nijg ik ook meer naar fold en dan wel op de flop direct,

Al is het sowieso extreme situatie waar je met extrem kleine range zit. AK(6combo's)/QQ(1combo)/A :spade: J :spade: /AQ(2combo's)

Als je bijvoorbeeld KQ in zijn range zou bijvoegen, heb je al ongeveer de nodige equity. Ik zie overigens op deze turn, hem zijn complete range doorbetten.
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Ik denk dat ik eerder zijn donkbet zou raisen. Als hij hier KQ heeft of AK..gaat hij daar dan mee donken op een board dat in 90% van de gevallen ge-c-bet wordt?

Ik zie hem dit vooral doen met een FD, of misschien zelfs KJ of QJ (lijkt me less likely). Sets sluit ik eigenlijk wel uit omdat hij QQ/KK/AA wel zal 3betten. (zeker OOP).

As played kan ik me ook wel vinden in een fold op de turn, maar dan is dat puur gebaseerd op zijn stats. Tegen een normale speler call ik de turn ook nog. Dat doe ik dan vooral omdat je call op de flop ook niet supersterk overkomt en hij dus nog vaak een second barrel zal vuren.