Nl25 Aa

• shevas7
      shevas7
      Bronze
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.25(BB) Replayer
      SB ($40.09)
      BB ($35.11)
      Hero ($26.17)
      CO ($10.30)
      BTN ($8.80)

Dealt to Hero A:diamond: A:club:

Hero raises to $0.75, fold, fold, fold, BB calls $0.50

FLOP ($1.60) 3:heart: 7:diamond: T:diamond:

BB checks, Hero bets $1.10, BB raises to $3.89, Hero calls $2.79

TURN ($9.38) 3:heart: 7:diamond: T:diamond: 4:club:

BB bets $6.69, Hero calls $6.69

RIVER ($22.76) 3:heart: 7:diamond: T:diamond: 4:club: 6:diamond:

[color=red]BB bets $19.91, Hero ?

Tegenstander was niet overdreven agressief en was geen duidelijke vis, hoewel ik maar een kleine sample op hem had.
      Kan ik hier nog callen op de river?
      Of had ik mss op F of T agressiever moeten zijn of folden?
  • 4 antwoorden
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      Deze mag naar SH.
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      ik fold de river ja, das een terrible card gezien flush en 89 aankomen.

als ie t typ is dat AT raist op de flop (wat op zich wel correct kan zijn, tegen iemand die niet uit EP raist), en flushdraws, is t wss optimaal om de turn te jammen.

echter sinds dat raisen van AT tegen UTG vrij slecht is vanwege de tighte ranges, ga ik ervanuit dat hij hier alleen draws en sets gaat hebben. grote factor waar je hierbij op moet letten is de turnagressie van je tegenstander. er zijn genoeg spelers die flops raisen met draws, en als de turn ze niet improved gaan checken. in dat geval kan je het beste wegleggen op een bet, gezien een bet dan te vaak een nuthand gaat zijn :)

maargoed, gezien je zelf al de Ad hebt, is de kans dat hij met de nutflushdraw raist op de flop al niet aanwezig. ik zal dan nog meer geneigd zijn om de turn te folden
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      De hand werd gespeeld aan een FR tafel maar ik zie nu ook pas dat we die hand maar met 5 spelers in de hand zaten, dit geheel terzijde.
      Denk je dat de tegenstander hier ook zo kan spelen met handen zoals QQ en JJ?

Op de turn was ik sterk aan het twijfelen wat te doen, eigenlijk wou ik folden maar ik callde toch. De river leek mij een fold maar tegen beter weten in callde ik die ook.

tot mijn grote verbazing toonde mijn tegenstander JJ, ik won de hand maar met een naar mijn gevoel slechte call. Ik verwachte dat hij hier altijd een set of beter ging hebben
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      jacks kan ie best wel hebben op de turn ja, er zit niet bijster veel value vaak in UTGs/HJ 3betten met jacks (en JJ=AT postflop ruwweg, zegmaar gewoon een nut bluffcatcher)