PokerStars - Pokerstrategy, bonuspunten?

• hamm3r01
      hamm3r01
      Bronze
      Hoi allemaal,

dit is mijn eerste post, en al meteen met een domme vraag misschien:

Ik speelde al een tijdje op pokerstars alvorens ik deze site vond, en nu weet ik niet zeker of de punten die ik op stars haal meetellen voor de punten op pstrat? Is er een manier om dit na te (laten) kijken?

Geweldige site overigens, deze; ontzettend veel info en nieuwtjes over tsja... Poker! Ik heb pas geleden een tientje op stars geboekt, en ga al richting de 40dollar door alleen op lage limieten te spelen (0.1/0.2 en 0.5ct SnG) , binnen een klein weekje, en niet in de laatste plaats dankzij deze site! Bankrollmanagement... Wel geweten, nooit aan gehouden... Maar aangezien iedereen er zo op hamert, toch maar eens een strakker regime aangemeten en... Het werkt wel!
  • 6 antwoorden
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Beste Dennis,

Als je al een account had bij PokerStars en dit account dus niet via PokerStrategy.com aangemaakt hebt, dan kun je helaas geen StrategyPoints (via PokerStars) bij PokerStrategy ontvangen. Dit komt door de regels die PokerStars hanteert.

Als je toch een hogere status wilt bereiken kun je dit doen door een nieuw account (via de links op deze website) aan te maken bij een andere pokerroom of door een package in de puntenshop aan te schaffen.

Welkom op dit forum btw en veel succes!
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Toevoeging op de post van Pstrats, die voorts volledig correct is. Je kunt ook het startkapitaal aanvragen en zo meteen een tracked account aanmaken bij een partnerroom.

De beschikbare pokerrooms voor het $50 startkapitaal vind je hier:
      http://nl.pokerstrategy.com/quiz/platform/

Volg voor het aanmaken van de account de instructies voor de gekozen pokerroom. Stuur ons vervolgens even een ticket met daarin de pokerroom van je keuze en de accountname bij die pokerroom.

Ik zal je profiel dan bijwerken en de overboeking van het startkapitaal naar jouw pokerroom zo snel mogelijk starten. Op die manier kun je onmiddellijk StrategyPoints beginnen verdienen en hoef je zelf niets te investeren :)
    • hamm3r01
      hamm3r01
      Bronze
      Bedankt voor de antwoorden!

@ Tim:

Ik heb de quiz reeds gehaald, maar ben niet door de identificatieprocedure gekomen.. Vraag me niet waarom.

Ik had foto's van mijn identiteitskaart gemaakt, eentje met ID-kaart en mezelf (in de spiegel dan wel), de rekening van de zorgverzekering (ivm adres) en eentje van mijn vispas.. Nog niet goedgekeurd;

Blijkbaar mag je het ook maar 1 x doen, en wordt je niet verteld waarom eea is afgekeurd, dus hoewel ik het waardeer dat je me op deze mogelijkheid wijst, kan ik er helaas niets meer mee :(
    • hamm3r01
      hamm3r01
      Bronze
      Als ik nou de bonuscode " strategy-nl" gebruik en ik doe een deposit, werkt het dan wel?
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Hoi Dennis,

Nee dat zal niet werken. Bij het maken van je account kun je een zogeheten "marketing code" invoeren, dit is de code die je aan pokerstrategy koppelt. De bonuscode is echt gerricht op het maken van een storting.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Plompoker heeft inderdaad gelijk. Als je al een account had op PokerStars is helaas onmogelijk om nog getracked te raken op deze room.

Heb je al eens op deze pagina gekeken? Daar staan ook aanbiedingen voor kleine startkapitaaltjes op PKR, 888poker en Poker770. Hopelijk heb je daar nog iets aan. :)