Strategie aanpassen.

• Frisekea
      Frisekea
      Bronze
      Ok.. het wordt nu hoog tijd voor een andere strategie.
      Value halen uit KK / AK / AA??? No way op de low limit SNG's en op de $0,55 DON... je wordt gecalled door 10-3 OS en gebeat op de flop..

Nee zo ben ik nu al 3 dagen achter elkaar aan het verliezen. Fok die mindset, ik ga vanavond nog een sessie doen en pre-flop all-in met AK/AQ/AA/KK/QQ/ kijken hoe dat gaat.

Ik ben benieuwd hoe de calling-stations hierop reageren. Met KQ, AT, AJ callen ze toch enorm vaak... mss dat ik er dan meer uit ga halen.

Weer even een dosis geduld opbouwen en vanavond weer vrolijk verder.
  • 10 antwoorden
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      goed plan!
      laat je weten hoe het gaat.
    • Timmaywin
      Timmaywin
      Bronze
      Andere pokerspelers hebben altijd meer geluk, echt waar!
    • TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      Dit gaat leuk worden :D
    • Frisekea
      Frisekea
      Bronze
      Ok, daar gaan we:

We gaan starten... ik ben klaar voor een sessie van 2x 1,5 uur,
      DON op Everest 0,55.

BR nu: 20$

Uitgetilt and I'll be in touch!
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Spelers op DoNs zijn meestal :facepalm:
    • Frisekea
      Frisekea
      Bronze
      Eerste grind-sessie zit er op. Flink de tafels aangestampt, als je kijkt naar het resultaat is het al beter dan vanmiddag, het verlies van toen al ingelopen.

BR nu: een kleine $24...

Niet overdreven veel value gekregen voor mijn monsters, KK en AK (tegen loose player) all-in maar slechts 2x een call gekregen. Beide keer gewonnen en toen ook het toernooi makkelijk gedubbeld.

1x tegen een erg loose player JJ geshoved na een min-raise voor de bubble, called met KQ ... tjah mss fout gespeeld maar had nog minder dan 10 BB over.
      Al met al prima sessie.

Conclusie tot nu toe: pre-flop all-in met KK en AA krijgt minder callers tot nu toe dan verwacht.. mss moet ik dat smiddags maar x proberen.

Anyway: ff half uurtje pauze en dan nog 1 sessie!
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze
      Stel je voor dat je op de langere termijn meer value uit je handen haalt!
    • Frisekea
      Frisekea
      Bronze
      Ik kan me voorstellen dat de lange termijn altijd in gedachten moet worden gehouden. Maar de tweede sessie gaat tot nu toe niet lekker... 9 DON gedaan...
      nu nog 1tje openstaan. 5 verloren 3 gewonnen. Erg mager dus. $2 naar beneden, sluit dus na ongeveer 25 toernooien 'slechts' 1,50 dollar in de plus.

Tja.. de tweede sessie had ik gewoon pech. Ik shove als SB de BB met AK... hij heeft 56 harten en hit zijn flush ...

Verder 2x een coinflip verloren met AK tegen tienen en negens... in middle-fase van het toernooi. 1x liep ik aan tegen azen aan toen ik aan het shoven was met AQ suited....

Anyways... AQ voelt als pech tegen azen op de BB. En de coinflipjes zullen ook wel weer een keer goed vallen, alleen ik voel vaak met AK dat ik tegen een lagere aas aan kom.
      Anyway, vandaag dus break-even.

Morgen weer een dag...

Edit.. laatste toernooitje ITM ... mooi moment om over te zappen naar de tv en te gaan pitten..
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze
      Je hebt in totaal dus 25 DON's gespeeld en begint nu al te janken?

Wacht maar totdat je de 1000 aantikt en ziet wat voor bad beats je dan krijgt. :s_evil:
    • Frisekea
      Frisekea
      Bronze
      Nee... denk dat ik er deze maand wel een stuk of 500/600 heb gedraaid.
      Wel € 50 verdiend dus mag overall niet klagen. Mja het bederft de lol langzaam wel een beetje, nu ook pre-flop all-in bij een fish-tafel met AA ik denk mooi vast wel een idioot die callt. Ja hoor tegen A10 verlies je m gewoon :)