NL10 QJ op BB

• LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Wat een ongelukkige river :facepalm: , zeker voor zo een grote pot op nl10. Mocht ik niet check raisen? Ik wou er zo het meeste value uithalen.

Was effe op tilt, vandaag geen poker meer :rage: !!!

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $9,85
      UTG1:
      $16,22
      UTG2:
      $5,34
      MP2:
      $4,86

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.105 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with Q:heart: , J:club:
      UTG1 raises to $0,30, UTG2 calls $0,30, MP1 folds, MP2 calls $0,30, 4 folds, Hero calls $0,20.

Flop: ($1,25) K:club: , T:club: , 8:heart: (4 players)
      Hero checks, UTG1 bets $0,8, UTG2 calls $0,80, MP2 folds, Hero calls $0,80.

Turn: ($3,65) 9:heart: (3 players)
      Hero checks, UTG1 bets $2,1, UTG2 calls $2,10, Hero raises to $8,75 (All-In), UTG1 calls $6,65, UTG2 calls $2,14 (All-In).

River: ($25,39) J:spade: (3 players)

Final Pot: $25,39

Results follow (highlight to see):
      UTG1 shows een straight, aas high (Ac Qc)
      UTG2 shows (Th 3h)
      Hero shows (Qh Jc)

UTG1 wins with een straight, aas high (Ac Qc)
  • 3 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Je gedachtegang dat je kon checkraisen op de turn was juist tegen deze spelers, dus zeker well played.
      Toch moet je met zulke beats leren omgaan omdat ze wel vaker voorkomen. Als je dan juist een limiet gestegen bent doen ze wel pijn...

In dit geval had je op de turn "maar" 57% equity. Wat best veel is in een 3way pot maar je verliest die hand toch nog bijna 1 keer op 2.
    • LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Ja I know, ik had hem gisteren al in Equilab ingevuld. Ik moet eigenlijk blij zijn dat er zo'n spelers bestaan, want in the end ben ik toch degene die er met hun geld zal vandoor gaan.

't was gewoon gisteren een sucky dag waar alles tegensloeg, en dan brengt zo'n grote pot (op NL10 ofc) je zeker op TILT. Nu bekijk ik het anders en ben ik BLIJ dat er zulke spelers zijn :coolface: .
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Je kan hier trouwens preflop ook zeker een fold overwegen. Je zit hier wel multiway maar een offsuit connector speelt gewoon niet zo lekker.
      Daarnaast wordt QJ ook flink gedomineerd door de openingrange van UTG. Je kan dus wel je Q of je J hitten, maar dan verlies je bijna altijd een grote pot als je actie krijgt. Dus je callt hier voor een board zoals dit of bv. two pair. (maar dat zal allemaal niet vaak gebeuren).

As played is het gewoon een nh. Jammer van het resultaat...maar that's poker. ;)