coaching/sweating

• liessens
      liessens
      Bronze
      Ik zit nu met examens en heb besloten niet zelf te pokeren tijdens deze periode(om dit mogelijk te maken, heb ik al mijn geld op pokerstars weggedonked) en heb nu enkel moneybookers account waar ik moeite moet voor doen om het te unblocken met genoeg om op 3dollars 45mans terug te beginnen normaal.

Ik wil dus tot eind januari soort van coaching aanbieden. Nu zullen jullie denken eh die durft wel concurrentie aanbieden op het forum van pokerstrategy zelf. Ja ik durf dat :D Maar het is dan ook niet echt concurrentie. Ik ben zeker nog geen sick reg ofzo en ik heb natuurlijk ook nog mijn foutjes in mijn spel. Maar ik ben zeker dat ik iedereen die interesse in heeft, wel kan helpen spel te verbeteren. Dit dan voornamelijk in mttsng. Al beheers ik eigenlijk wel van elke vorm die online aan poker beschikbaar is de basis. Dus moest iemand interesse hebben in andere game, laat het gerust weten he.

Wat wil ik juist doen?

Dat moet jezelf weten. Voor mij is het goed om te railen waar ik wijs op spots die ik eventueel anders zou spelen en dan kunnen we daar over discussiëren. Dit kan ofwel tijdens of na sessie, maar wil je samen handhistories bekijken en zo over handjes discusiëren mij ook goed. Apart kan ook. Al heb ik persoonlijk wel voorkeur voor de eerste 2 om wille van de gezeligheidsfactor :P

Betaling?
      Nu vragen jullie zeker af. Coaching, moet ik daar dan voor betalen? Nee hoor. Dit omdat ik hier zeker even goed zelf van zal bijleren. Het kan zelfs perfect dat ik meer bijleer :P . Bovendien doe ik dit ook als soort vorm van ontspanning. Zo kan het perfect zijn dat ik ineens niet meer aan het opletten ben. Vrijwillige vergoedingen worden natuurlijk nooit afgewezen :D

Als er iemand op wat voor manier, dan ook interesse heeft, laat maar weten, hier of via mijn skype.
  • 13 antwoorden